Jobb autószimulációt ígér az F1 24 a korábbi játékokhoz képest, na meg egy rakás előrendelői bónuszt.
Tegnap este kigurult a garázsból az F1 24 első, teljes értékű előzetese, mellette pedig megerősítést nyert több korábban kiszivárgott információ is. Persze azért volt még az EA és a Codemasters tarsolyában pár új trükk is. De aki arra számított, hogy tavalyról idénre gyökeresen megváltozik a játék, annak lehet csalódást okoz majd mindez, hiába tér vissza a kampány is most egy év szünet után.
A legnagyobb újítások ugyanis a Forma–1-es autók felfüggesztésével, abroncsmodelljével, aerodinamikájával kapcsolatosak. Ezek remélhetőleg pozitív hatással lesznek a vezetési élményre, a szimuláció minőségére. De majd csak a megjelenés környékén lehet ezeket az újításokat érdemben megítélni, addig meg egy kicsit olyan nesze semmi, fogd meg jól érzést keltenek. A fejlesztők persze nem voltak restek elmondani, hogy ez a legnagyobb ugrás, mióta ezeket a játékokat csinálják. De a FIFA/EA FC esetében is hallhattuk már ezeket a mondatokat évről évre elhangzani, aztán mindenki tudja, hogy mennyire voltak igazak.
Az autók viselkedésén túl a pályák, a hangok autentikusságát emelték még ki a fejlesztők, valamint egy maréknyi újítást a karriermód kapcsán, ami miatt senki sem fog a boltba szaladni: elismerés pontokat lehet gyűjteni, ami befolyásolja majd az átigazolási szezont, az autó fejlesztését; lesznek hosszútávú célok a szezonokban. Ha barátokkal versenyzünk, ezek akkor is érvényesek lesznek. Illetve lesz egy kihívás karrier mód, amiben a 24 futamos szezon helyett rövidebb élményt kapunk majd.
Az előzetessel együtt az előrendelés is elindult. A játék a szokásos árak, csomagok mellett kapható, tehát a standardért 69,99 eurót, a Max Verstappen fotójával díszített Champions Editionért 89,99 eurót kér az EA. Utóbbihoz jár a háromnapos korai hozzáférés (egy különleges eseménnyel együtt), a 18 000 pitcoin, a Podium pass, 2 MyTeam ikon (Montoya, Hunt) és egy F1 World kezdőcsomag. Továbbá az alábbi képen is látható festéseket is behúzhatod F1 23-ba és F1 24-be, ha május 1-ig rendeled elő a drágább kiadást. A rendes megjelenés május 31-én lesz, de ha nem fukarkodsz, akkor már május 28-ától róhatod a köröket.