Összesen 16 stúdió dolgozott az Assassin's Creed Shadows elkészítésén

Összesen 16 stúdió dolgozott az Assassin's Creed Shadows elkészítésén

Az Ubisoft Quebec volt a fő fejlesztő, de további 15 stúdió segített be neki az évek során.

Tegnap végre megtekinthettük a rajongókat régóta foglalkoztató Assassin's Creed Shadows első előzetesét, és a közel 4 perces felvétel sikeresen elvarázsolt mindenkit. Mostanra már nagyjából mindent tudunk a közkedvelt franchise legújabb részéről, csak egy gameplay hiányzik, hogy teljes legyen a kirakós, és eldőljön, hogy tényleg az év egyik legvárósabb játékáról van-e szó. Remélhetőleg ezt minél hamarabb megkapjuk, azonban addig be kell érnünk a fantasztikus előzetessel, és azzal a tudattal, hogy még közel fél évet kell várnunk a hivatalos megjelenésre. További bizakodásra ad okot, hogy példátlanul sok stúdió keze munkája van benne a projektben.

Habár a játék fő fejlesztője a kanadai Ubisoft Quebec, az Assassin's Creed Shadows hivatalos weboldalán található leírásból kiderül, hogy az évek alatt további 15 stúdió segédkezett a munkálatokban.

  • Ubisoft Belgrá
  • Ubisoft Bordeaux
  • Ubisoft Bukarest
  • Ubisoft Chengd
  • Ubisoft Kijev
  • Ubisoft Manila
  • Ubisoft Montpellier
  • Ubisoft Montreal
  • Ubisoft Odesa
  • Ubisoft Osaka
  • Ubisoft Pune
  • Ubisoft Shanghai
  • Ubisoft Szingapúr
  • Ubisoft Sofia
  • Ubisoft Tokió

Ezeket olvastad már?

Nem mondható bevett gyakorlatnak, hogy ennyire szétaprózzák a teendőket, de ennek az oka valószínűleg az „Anvil Pipeline” motor, amely egyesíti majd az Assassin’s Creed sorozat egészét. Minden bizonnyal azok a stúdiók, akik más fejlesztés alatt álló AC részeken dolgoznak, besegítettek a Shadows-ba is.

A 16 stúdió az egyik legnagyobb szám az Ubisoft játékainak esetében. Ha példaként a közel 10 évig fejlesztés alatt álló Skull and Bones-t nézzük, azon is csak 11 különböző stúdió dolgozott, így érezhető ennek a jelentősége. Reméljük, hogy ez pozitív hatással lesz a végső produktumra.

Kövess Minket!



Gamer szótár