A játékosok azért könyörögnek, hogy a Bethesda inkább ne adjon ki frissítéseket a Fallout 4-hez.
A Fallout IP 25. születésnapja környékén (2022-ben) jelentette még be a Bethesda, hogy next-genesíti a Fallout 4-et, a frissítésre viszont egészen idén tavaszig kellett várnia a posztapokaliptikus RPG kedvelőinek. A Fallout sorozat sikerén felbuzdulva április 25-én érkezett a Next-Gen Update, arról már viszont sem az IP sem a sorozat nem tehet, hogy a frissítés nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
A PlayStation 5-re és Xbox Series X-re kiadott javítás 60 FPS fölé pumpálta a játékot, hozott egy csomó hibajavítást, illetve a többi Next-Gen játékból ismert minőség állítás opció is bekerült a beállítások közé.
Nem csak a modern konzolok kaptak a frissítésből, a PC-s és előző generációs gépeket használó bunkerlakók is kaptak a hibajavításokat a lassan 10 éves játékhoz.
The #Fallout 4 next-gen update brings with it a new Quality and Performance mode, widescreen support, and 3 free Creation Club content packs for all players!
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) April 25, 2024
Check out the full details here: https://t.co/HYW9r8PfIJ pic.twitter.com/EMN2mluunH
Nem is Bethesda játékról lenne szó, ha a változtatások után nem ütötte volna fel pár bug a fejét. A baj csak az, hogy a frissítés úgy tűnik kevesebb hibát oldott meg, mint amennyit hozott a játékba. Amolyan teleshopos marketingfogásként hozzátehetnénk, hogy "És ez még nem minden", a Next-Gen Update-tel érkező mod eszközt javítások majdnem minden népszerű Fallout 4 modot játszhatatlanná tettek.
Ezeket olvastad már?
A Bethesda elhamarkodott javítását egy újabb elhamarkodott javítás követte, talán sokat sejtető módon Next-Gen Update 2 névre keresztelve, az új frissítés ugyanis fele annyi problémát oldott meg és majdnem 2x annyit okozott. Több konzol játékos tapasztalt textúra hibákat, vagy a játék teljes összeomlását, a PC-s verziónál pedig még mindig nem sikerült helyrehozni a modolást.
Ti elővettétek mostanában a Fallout 4-et?