Oleksandr Maziurának köszönhetően megnézhetjük, hogyan is festene a Star Wars: Republic Commando, ha megérkezne a 2020-as évekbe az Unreal Engine 5 segítségével.
Kevés olyan zseniális Star Wars-játék van, mint a Republic Commando. Pedig a 2000-es évek első felében csak úgy ontotta magából a LucasArts és a vele együttműködő stúdiók a jobbnál jobb címeket. Elég csak a Knights of the Old Republicra (KOTOR), a Jedi Academyre, a Battlefront 1-2-re vagy az Empire at Warra gondolni, és máris hihetetlennek tűnik az állítás, pedig igaz. A Republic Commando ráadásul annak ellenére hozta ezt össze, hogy itt nem Jedikkel és Sith Lordokkal kellett helytállni, hanem egy klónokból álló kommandós osztaggal.
Aki játszott annak idején a 2005-ös FPS-sel, jól tudja, hogy azóta sem jelent meg hasonló alkotás. Éppen ezért baromi jó lenne, ha kapnánk végre egy remake-et belőle. A játék egészen pofás volt 19 évvel ezelőtt, hála az Unreal Engine-nek. De mára sajnos megkopott a külső, és így egy új játékosnak valószínűleg nehezebb lenne átéreznie az egyes jelenetek súlyát, a veteránok közül pedig többen félretennék, mert egész egyszerűen elszoktak tőle, hogy valami úgy néz ki.
Ezeket olvastad már?
Most azonban egy bizonyos Oleksandr Maziurának köszönhetően megnézhetjük, hogyan is festene a játék, ha az Unreal Engine 5 segítségével megérkezne 2024-be. A Republic Commando emlékezetes bevezető videóját felújítva egy, a filmekkel is vetekedő jelenetsor tárul elénk, amire az egyetlen helyes reakció konkrétan az, hogy „még az emlékeimben sem volt ilyen gyönyörű”. Mondjuk Maziura meg is dolgozott ezért az elismerésért, hiszen másfél éve ment rá, hogy a közel 3 perces nyitójelenetet újraalkossa. Remélhetőleg megérte, a jutalma pedig egy hivatalos, szívvel-lélekkel készített remake lesz. A művész ugyanis ennél többet már nem tervez a Republic Commando felújításán dolgozni, tehát a feladat másra vár.