Eddig úgysem találkoztunk elég hirdetéssel...
Manapság már minden közösségi médiás platform tele van pakolva reklámokkal, és ez alól az Instagram sem kivétel. A felhasználók lépten-nyomon hirdetésekbe botlanak, legyen szó a történetek vagy a hírfolyam görgetéséről. Jogosan érezhetjük úgy, hogy ez már túlmegy minden határon és inkább kontraproduktív, de úgy tűnik, hogy ennél még mindig lehet rosszabb.
A felsorolt hirdetési formáknak megvan az a sajátosságuk, hogy könnyedén átugorhatóak, így nem kell időt töltenünk a megtekintésükkel, ha nem szeretnénk. Ezt változtatnák meg az átugorhatatlan „ad-break” reklámok, amik rövid időre mindenféle tevékenységet ellehetetlenítenek, hogy a figyelmünk kizárólagosan rájuk fókuszáljon. A YouTube-on egyébként már mind találkozhattatok ezzel, hiszen évek ott évek óta velünk vannak az átugorhatatlan hirdetések, melyektől csak a prémium előfizetéssel szabadulhatunk.
„A hirdetésszünet a hirdetések Instagramon való megtekintésének új módja. Néha előfordulhat, hogy meg kell néznie egy hirdetést, mielőtt folytatni tudja a böngészést” – áll az új funkció leírásában.
Ezeket olvastad már?
Egyes felhasználók beszámoltak arról, hogy az ő alkalmazásukban már meg is jelent ez az újdonság, melyet most minden korlátolt számú embernél tesztel a Meta. Amint véget ér ez a fázis, mindannyiunknál bevezetésre kerül majd. A felhasználók természetesen felháborodtak a bejelentésen, és többen törölték is magukat a platformról.
„Szó szerint a legrosszabb baromság valaha” – írta egy csalódott Instagrammozó.