Tulajdonképpen minden fontos részlet kiderült a Dragon Age: The Veilguardról

Tulajdonképpen minden fontos részlet kiderült a Dragon Age: The Veilguardról

A videók alapján egyelőre vannak kétségek afelől, hogy igazán jó játék lesz a Dragon Age: The Veilguard.

A BioWare producercsapata rossz fát tett a tűzre azzal, hogy egy olyan kedvcsinálóval leplezték le az új Dragon Age-játékot, ami inkább volt egy Redfall x Overwatch-féle színes-szagos lecsupaszított és kiüresedett koncepció. Ilyen előzmények mellett nem volt annyira meglepő, hogy a valódi játékmenetet tartalmazó első trailer pozitívabban csapódott le a közösségben, azonban még mindig számos kritikus hang kérdőjelezte meg, hogy tényleg erre van szükség a The Veilguard alcím alatt. A készítők igyekeznek minden tüzet eloltani, ezért is szerveztek egy hatalmas kérdezz-feleleket a hivatalos Discordon, ahol számos részletet elárultak a készülő folytatásról.

Dragon Age: The Veilguard Q&A 

  • A történet 10 évvel a Dragon Age: Inquisition után veszi fel a fonalat
  • Az Inkvizítor fontos szerepet tölt be a történetben
  • Az egész világ bejárható, vissza lehet majd menni már felderített helyszínekre
  • Minden küldetés egyedi, legalábbis ezt ígérik
  • Nincsenek az Inqusitionhoz hasonló fejlődési gátak
  • A helyszínek megváltoznak attól függően, hogyan döntesz
  • Rook eredettörténete meghatározza majd, mi lesz a vezetékneve
  • Szabadon fejleszthető és testreszabható a gear, kicsit másképp, mint az Inquisitionben
  • Lesz transmog-rendszer, valamint egy titokzatos támogató, aki segíti a játékost
  • Nagyon összetett karaktergeneráló felületet kapunk
  • Számos pillanat lesz, amikor az összes követő megjelenik, egymással beszélgetnek
  • A követők felszerelését is személyre lehet szabni
  • A mage-ek újra tudnak majd gyógyítani
  • Három típusa lesz a mage-eknek: Elemental, Necromancer és Combat (talán Battle-Mage?)
  • A harcokban kidomborodnak a taktikai elemek, főleg magasabb nehézségi fokozaton
  • Érdemes lesz nyomkodni a 'pause-t', ugyanis ekkor lehet feltérképezni az ellenségek gyengeségeit
  • Ha Rook meghal, akkor sincs gond, kiképezhetőek a követők, hogy felszedjék a főhőst
  • A The Lighthouse-ban (bázis) nem lesz 'war table'
  • Varric haja barnából őszbe fordul át, így utalnak arra, hogy öregedett 10 évet
  • Meg lehet simogatni majd Assant, a griffbébit
  • Visszatérnek a kocsmai dalok
  • A DLC-k tényleg csak kiegészítik az alapjátékot, ami egy kerek történet lesz

Ez egy hatalmas adag információhalmaz, amit fel kell dolgozni. Remélhetőleg tényleg igyekeznek a fejlesztők felmérni a játékosok igényeit, akik bár már elfogadták, hogy az Origins volt a legjobb epizód a DA-szériában, azért nem dőltek a kardjukba akkor sem, amikor megjelent az Inquistion. 

Kövess Minket!



Gamer szótár