VÉGRE! Nerfelik az idióta shotit is a Battlefield 6-ban

VÉGRE! Nerfelik az idióta shotit is a Battlefield 6-ban

El sem hisszük, hogy manapság még létezik ilyen, de az EA és a DICE tényleg hallgat a játékosokra és arra használják a Battlefield 6 bétát, amire azt kell!

Túlzás nélkül mondhatom, hogy óriásit ment a Battlefield 6 két darab bétája. Két hétvégén át lehetett nyúzni a játék egy félkész verzióját, ami a mostanában megszokottal ellentétben nem azért volt, hogy már most lehúzzák pénzzel a játékosokat. Érdekes mód a megvilágosodott EA és a DICE arra használják a bétát, amire az való, tesztelésre. Épp azért most a visszajelzések és az eredmények alapján vizsgálják azt, hogy pontosan mely játékelemeken kellene változtatniuk a megjelenésig és, hogy pontosan milyen mértékben. Az már tuti, hogy az elvetemültebb Call of Duty részeket idéző mozgást nerfelik majd és a BF6 movementje sokkal realisztikusabb lesz a megjelenésre.

Sőt, egy friss posztból most az is kiderült, hogy a fegyverek és a gunplay is változni fog. Egyrészt úgy alakítják majd a fegyverek működését, hogy azok változatosabbak legyenek, nagyobb élményt nyújtsanak és jobban jutalmazza a precízen, pontosan lövő játékosokat. Másrészt maguk a fegyverek tulajdonságai is változnak majd.

Nerfelni fogják majd a béta legerősebb fegyverét, a shotit is. Annyira OP volt a shoti, hogy aki ráérzett az ízére, az nem is játszott mással, egyszerűen mindenkit one-shotolni lehetett azzal a fegyverrel, ami ideig-óráig mókás, utána már csak idegesítő. A játék megjelenésére ez elvileg eltűnik majd, a shotit nerfelik, egynél több találat kell majd ahhoz, hogy megszerezzük a kill-t.

Vannak akik panaszkodtak a TTK-re (time to kill) is, de egyelőre arról nem szóltak a fejlesztők, hogy ahhoz is hozzányúlnának.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések