Hivatalosan is kukázta a Paradox a The Sims riválisának szánt Life by You-t

Hivatalosan is kukázta a Paradox a The Sims riválisának szánt Life by You-t

Érezhető volt, hogy valami nincs rendben a projekt körül, de erre talán nem sokan gondoltak volna.

Az Electronic Artsról valószínűleg mindenkinek megvan a véleménye, de egy valamit nem lehet vitatni velük kapcsolatban, mindig találnak módot rá, hogy a lehető legjobb módon kényeztessék el a rajongókat. Ez igaz a több, mint három évtizede futó FIFA, illetve most már FC néven futó videójátéksorozatukra, na meg a The Simsre is.

Egyiknek sincs azóta sem igazi kihívója a piacon, és bár több labdarúgásra építő szoftveren is dolgoznak jelenleg, az életszimulátornak becézett Sims továbbra is egyeduralkodónak számít ebben a műfajban. Ezért volt nagy szenzáció, amikor bejelentette a Paradox a Life by You-t, amely méltó riválisa lehetett volna az EA üdvöskéjének. Azonban kiderült, hogy korai volt az öröm.

A Paradox Interactive ugyanis hivatalosan is bejelentette, hogy leállította a játék fejlesztését. Mattias Lilja, a cég vezérigazgató-helyettese egy bejegyzésben adta tudtára a rajongóknak, hogy ne várják tovább a Life by You-t. Pedig már arról volt szó, hogy június elején kapunk egy korai hozzáférésű verziót belőle, de végül ezt is elhalasztották, illetve pontos megjelenési dátummal sem tudtak szolgálni, hanem úgy beszéltek róla, hogy akkor adják ki, ha elkészültek vele.

A Life by You törlését Lilja azzal magyarázta, hogy a játék korai hozzáférésű verziójának nemrég bekövetkezett határozatlan időre történő elhalasztását követően a Paradox Interactive "szélesebb rálátást" kapott a projektre, és a vállalat rájött, hogy bár a fejlesztés a csúsztatások miatt ugyan jól haladt, még mindig túl messze volt attól, hogy elérje azt a minőségi szintet, amellyel a vállalat elégedett lett volna.

„Néhány héttel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy visszatartjuk az Early Access kiadást, hogy felülvizsgáljuk a Life by You-t, mivel a játéknak még mindig volt néhány kulcsfontosságú hiányossága. Bár a halasztás egy lehetőséget kínált, de miután ez már korábban is megtörtént, világossá vált számunkra, hogy az út, ami elvezethet minket a megjelenésig, túlságosan hosszú és bizonytalan.”

Ezeket olvastad már?

Hogy a játék törlése milyen hatással lesz a Paradox Tectonic fejlesztőcsapatára, azt még nem tudni. A vállalat remélhetőleg az elkövetkező napokban és hetekben további részletekkel szolgál majd ezen a fronton.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések