Nagyon más lesz a Far Cry 7 és nem biztos, hogy tetszik majd

Nagyon más lesz a Far Cry 7 és nem biztos, hogy tetszik majd

A Far Cry-t nem szokás innovációval vádolni, de a következő epizódban legalább egy dolog nagyot változhat majd.

A Far Cry franchise nem sokat változott az utóbbi évtizedben. A harmadik rész sikerén felbuzdulva úgy dönthettek a kiadónál, hogy már mindent kitaláltak, ezen pedig még Giancarlo Esposito sem tudott segíteni a legutóbbi epizódban. Szóval néhány kisebb, egyedibb gyöngyszemet leszámítva, mint a Blood Dragon vagy a Primal, nemhogy a játékmenet, még a sztori terén is ugyanazt kaptuk folyamatosan. De most egy álláshirdetés alapján úgy tűnik, hogy a hetedik részhez érve az Ubisoft nagy változtatásokat eszközölhet legalább egy területen – derült ki a Tech4Gamers cikkéből.

Az álláshirdetésben ugyanis egy olyan munkatársat keresnek a stúdióhoz, aki az animációs rendszereket készíti el a Far Cry 7-hez. Azonban nem csak a szokásos belső nézetes, azaz FPS-animációkat kell tető alá hoznia a szerencsés kiválasztottnak. Hanem ezeket egy az egyben replikálnia kell külső nézetben, azaz TPS-ben is. Ami igen erős utalás arra, hogy akár ilyen módon is játszható lesz a játék, sőt, talán még váltogathatunk is a két mód között.

A Far Cry 7 egy ideje már fejlesztés alatt áll, várhatóan 2025-ben meg is jelenik majd. Azonban hivatalos bejelentés még nem volt, így semmi sem garantált még ezzel kapcsolatban. Viszont ha úgy döntenek, hogy FPS és TPS nézetben is játszható lesz a Far Cry 7, az egy érdekes újítás lehet, miközben mégsem teljesen az: elvileg a Snowdrop motort használják a fejlesztéshez, ami például a TPS nézetű The Division-játékok alatt is duruzsolt; a Bethesda játékai már régóta kínálnak hasonló lehetőséget, például a Starfieldben is dönthetnek a játékosok, hogy melyiket preferálják, ezzel szinesítve azt.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések