Új királya született a YouTube-nak, ő neki van a legtöbb feliratkozója

Új királya született a YouTube-nak, ő neki van a legtöbb feliratkozója

A csatornája olyan ütemben növekedik, melyre nem volt példa ezelőtt.

Megtörtént a várva várt trónfosztás a YouTube-on, de ennek a története egészen 2019-ig nyúlik vissza. Annak már 5 éve, hogy PewDiePie – ismert tartalomgyártó – és a T-Series – indiai zenei lemezkiadó – versengésbe kezdett, hogy kinek lesz meg először a 100 milliomodik feliratkozója. Sokak bánatára az indiai csatorna érte el először az álomhatárt, ami miatt az akkoriban még kezdő YouTuber – MrBeast – bosszút esküdött. Az amerikai tartalomgyártó és üzletember csatornája azóta exponenciális növekedésbe kezdett, és a videóit százmilliók nézik. Alig egy hónapja történt, hogy a T-Series megérezte MrBeast közelségét, és háborít hirdetett a platform királyi címének megtartásáért. Az állás hamar megfordult.

Mikor április 17-én beszámoltunk a verseny kezdetéről, az indiai csatorna 11 millió feliratkozóval vezetett. Most, a cikk írásának pillanatában már MrBeast mondhatja magát a YouTube törvényes uralkodójának, hiszen közel 3 millió feliratkozóval előzi vetélytársát. Azt látva, hogy az elmúlt években milyen ütemben növekedett a csatornája, az eredmény borítékolható volt, azonban a trónfosztás sebessége így is mindenkit meglepett.

Őszintén szólva semmi esélyt nem látok arra, hogy a T-Series visszaszerezné korábbi pozícióját, hiszen ők csak korlátozottabb számú közösséget képesek megszólítani, míg MrBeast alkotásai, melyeken gyakran több százan dolgoznak, mindenkihez szólnak. Inkább az az izgalmas kérdés, hogy vajon lesz-e bárki, aki majd betudja hozni az amerikai tartalomgyártót, és ha igen, akkor erre mikor kerül sor.

Ha ettől függetlenül szívesen nyomon követnétek a két csatorna egymáshoz viszonyított állását, akkor azt ide kattintva megtehetitek.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések