Megnéztük mivel érdemes még játszani a 14.11-es frissítés hátralévő részében, na meg persze azt is, hogy miket gyengítenek a következő patchben.
A League of Legends egy olyan egyedi helyzetben van, hogy a PBE-n fellelhető gyengítések szinte mindig pontosan megmutatják, hogy melyik hősök számítanak erősnek az aktuális frissítésben. Azt tudjuk, hogy a Riot sokkal részletesebb statisztikákat lát mint ami számunkra elérhető, így elég valószínű, hogy ha ők valamire azt mondják, hogy erős, akkor az tényleg erős. Nézzük kik azok a hősök, akikkel érdemes lehet még június 12-ig játszani és hogyan fog gyeplőt rakni rájuk a Riot:
Akali, a zsivány orgyilkos
Akali az utóbbi időben túl erősnek bizonyult a játék minden területén, még annak ellenére is, hogy azért nem kevés skill kell ahhoz, hogy valaki jól manőverezzen a hőssel.
Surikenugrás (E):
Sebzés: 100 - 450 (85% sebzés) (+120% varázserő) → 70 - 350 (100% sebzés) (+110% varázserő)
Akshan, a zsivány őrző
Néhány helyzetben Akshan a kelleténél egy csipetnyivel erősebbnek tűnik mint lennie kellene. (Főleg magasabb ELO-ban.)
Piszkos Trükkök (Passzív):
Sebzés (1 - 5): 10 - 30 (+60% varázserő) → 15 (+60% varázserő)
Sebzés (6 - 10): 35 - 65 (+60% varázserő) → 40 (+60% varázserő)
Sebzés (11 - 15): 75 - 120 (+60% varázserő) → 80 (+60% varázserő)
Sebzés (16 - 18): 135 - 165 (+60% varázserő) → 150 (+60% varázserő)
Hősies Akció (E):
Sebzés lövésenként: 25 - 85 (17.5% bónusz sebzés) → 15 - 75 (15% sebzés)
Ashe, a fagyos íjász
Ashe az egyik legjobban teljesítő ADC a jelenlegi metában amit főleg a passzívjából kapott bónusz sebzésnek köszönhet. (Na meg persze annak, hogy az ellenfelei a tárgy változtatásokból nem nagyon profitáltak...)
Jeges Nyílvesszők (Passzív):
Alap sebzés: 120% → 110%
Blitzcrank, a hatalmas gőzgólem
A kedvenc gőzgólemünket néhány régióban annyira erősnek tartják, hogy szinte minden meccsen tiltva van. A Riot visszavesz a behúzógép tankosságából.
Statok:
Alap életerő: 650 → 600
Manapajzs (Passzív):
Időtartam: 4 másodperc → 10 másodperc
Master Yi, a wuju nagymester
A 14.11-es buffok felfedték, hogy Master Yi valójában soha nem is volt gyenge, szimplán csak a félközönsége nem nagyon játszott a hőssel.
Alfa-Csapás (Q):
Núnusz sebzés szörnyekre: 75 - 175 → 65 - 165
Meditáció (W):
Kezdeti sebzés csökkentés: 90% → 70%
Töltési idő: 9 másodperc → 10 másodperc
Rek'Sai, a sivatagi ürességrém
Hasonlóan Akalihoz, Rek'Sai kifejezetten erősnek tűnik már 1-2 meccs után is, ez pedig azt jelenti, hogy a hős túl erős jelenleg.
Királynői harag (Q):
Bónusz támadási sebesség: 45% → 35%
Előbukkanás (W):
Sebzés: 50 - 150 (+80% varázserő) → 30 - 130 (+80% varázserő)
Skarner, az ősi fejedelem
Szinte alig hozzák a skorpiót eredeti dzsungeles pozíciójában, a felső ösvényen viszont az egyik legerősebb tank választás.
Statok:
Alap életerő: 650 → 610
Életerő növekedés: 102 → 105
A Rezgés Szálai (Passzív):
Sebzés: 7% - 10% teljes életerő → 5% - 11% teljes életerő
Tryndamere, a barbárvezér
Csak a szokásos: Tryndamere kritikusat üt, sebez. Tryndamere erős.
Vérszomj (Q):
Bónusz sebzés (hiányzó életerő alapján): 10 - 30 → 5 - 25
Pörgő Csapás (E):
Sebzés: 80 - 200 → 75 - 195
Twisted Fate, a hamiskártyás
TF két pozícióban is jól játszható, ráadásul két teljesen eltérő builddel. Ezzel nem is lenne problémája a Riotnak, ha nem lenne mindenhol erősebb a kelleténél.
Statok:
Sebzés növekedés: 3.3 → 2.5
Húzz Egy Lapot (W):
Mana költség: 30 - 70 → 50 - 70
Kék kártya mana visszatöltés: 50 - 150 → 70 - 150