A fejlesztők a filmszerű hatás elérésére törekednek.
Egyszerűen hátborzongató belegondolni, hogy már 4 év eltelt a Cyberpunk 2077 megjelenése óta, hiszen olyan, mintha csak tavaly történt volna. A CD Projekt Red rengeteg időt és energiát fektetett ennek a nyílt világú akciókaland-RPG-nek az elkészítésébe, azonban ennek ellenére igencsak megosztó rajtot vett a játék, amit viszont később sikerült kijavítania a fejlesztőcsapatnak. Számtalan hiba és optimalizálatlanság jellemezte a Cyberpunk 2077 kezdeti fázisát, viszont a fejlesztők kitartásának köszönhetően mára egy ikonikus és élvezhető játékról beszélünk, amire a tavaly debütált Phantom Liberty kiegészítő tette fel a pontot. Reméljük, hogy az utódja már az elejétől kezdve ilyen minőséget lesz képes képviselni.
A CD Projekt Red elárulta, hogy a Phantom Liberty kiadásával lezárták a Cyberpunk 2077-et, és inkább a játék folytatásán dolgoznak, ami jelenleg a „Project Orion” nevet viseli. Egyelőre a hozzá kapcsolódó pletykákon túl csak annyit tudunk biztosra, hogy az Unreal Engine 5 segítségével szeretnék elhozni a 2020-as alkotás folytatását. A napokban viszont a vállalat által közzétett álláshirdetések leleplezték, hogy többek között fotorealisztikus textúrák megalkotásához keresnek szakembereket.
„Hihetetlen világok felépítése, amelyekbe a játékosok mélyen belemerülhetnek. Kiváló minőségű 3D-s modellek megalkotása. Fotorealisztikus textúrák készítése." – áll a feladatköri leírásban.
Ezek fényében kiderült, hogy a CDPR a filmszerűbb megjelenésre fog törekedni a Projekt Orion elkészítése során, amit szintén alátámaszt az, hogy felkértek egy mozi szakértőt, aki segít abban, hogy a játék úgy nézzen ki, mint egy videójáték és egy film keveréke, és itt jön szóba a fotorealisztikus textúra. Ez látványvilágban és hangulatban is nagy eltérést jelenthet a Cyberpunk 2077-hez képest, és mi tűkön ülve várjuk, hogy először betekintést nyerhessünk majd a projektbe.
Ezeket olvastad már?