A játékosok kegyeiért könyörögnek a Silent Hill 2 remake fejlesztői

A játékosok kegyeiért könyörögnek a Silent Hill 2 remake fejlesztői

Két és fél hónap és végre megérkezik a Silent Hill 2 Remake!

Október 8-án érkezik PS5-re és PC-re a legendás Silent Hill 2 felújított változata, a Konami és a Bloober Team közös munkájának gyümölcseként. Pusztán a Silent Hill cím mindig is hype-ot tudott generálni és nincs ez másképp most sem, a gond csak az, hogy bármekkora is legyen a hype, a Bloober Team neve picit megöli a bulit. A horrorjátékokkal elhíresült csapat finoman szólva sem nyerte meg magának a játékosokat az évek alatt. A két részt megélt, olcsó jumpscare-es sétaszimulátor, a Layers of Fear kb 10 percig volt érdekes, a The Mediumból hiányzott a tűz, a 2019-es Blair Witch pedig... maradjunk annyiban, hogy egy átgondolatlan, unalmas és rossz játék volt, ami egy pici odafigyeléssel sokkal jobb is lehetett volna.

Teljesen érthető a játékosok aggodalma, miszerint egy akkora játékhoz, mint a Silent Hill 2, nem a Bloobernek, hanem egy tapasztaltabb, profibb csapatnak kellene hozzányúlnia. Nem igazán segít az sem a helyzeten, hogy a Bloober és az eredeti japán fejlesztők sem értettek mindenben egyet a Silent Hill 2 Remake-et illetően, de felemlegethetnénk azt is, hogy a Bloober azt látta jónak néhány hónapja, hogy egy a harcrendszerre koncentráló trailerrel promózza a játékot. Utóbbi bármely másik játék esetében nem lenne furcsa, de aki játszott bármely Silent Hill-játékkal, aki ismeri a második részt, az pontosan tudja, hogy egy üres garast sem ér a harcrendszer és az lenne az utolsó játékelem amihez hozzá kéne nyúlni. Aki azt hiszi, hogy a Silent Hill 2-nek egy felújított harcrendszer kell, az egyszerűen nem érti mitől Silent Hill a Silent Hill és ezen nincs mit szépíteni.

Ugyanakkor az is igaz, hogy kár lenne ennyire leírni a játékot már hónapokkal a megjelenése előtt. Szegény Bloober Team úton-útfélen azt bizonygatja, hogy ők odaadással, kellő tisztelettel készítik a Silent Hill 2 Remake-et, hogy megértik a játék fontosságát és érzik annak súlyát. Egy a Rolling Stone-nak adott friss interjúban azt is elismerik, hogy tisztában vannak a játékosok sokszor negatív véleményével, látják és hallják az aggódó szavakat, de higgyük el, minden rendben lesz. Állításuk szerint szorosan együtt dolgoznak a Konamival, tisztelik a játék múltját és csak annyit kérnek a játékosoktól, hogy adjanak neki kegy esélyt. Semmi másra nincs szükségük, csak egy esélyre, hogy bebizonyíthassák rátermettségüket.

Mit gondoltok, megérdemlik az esélyt, amit kérnek? Bíztok még a Silent Hill 2 Remake-ben vagy ti is azok közé tartoztok, akiket elriaszt a játéktól a fejlesztők kiléte?

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések