Ha az eredeti fejlesztőkön múlik, nem ezt a Silent Hill 2 remaket kapjuk

Ha az eredeti fejlesztőkön múlik, nem ezt a Silent Hill 2 remaket kapjuk

Érdekes kijelentést tett a remake producere, Motoi Okamoto egy új interjúban, miután beszámolt a játék fejlesztési fázisáról.

Elmesélte ugyanis, hogy az eredeti Silent Hill 2-n dolgozó munkatársak közül akadtak olyanok, akik szerettek volna jó néhány változtatást még végrehajtani, mielőtt befejezik a projektet, de a Bloober Teamet – a remake-et készítő stúdiót – ezek a dolgok nem érdekelték és elutasították őket.

Ezeket olvastad már?

Rákérdeztek arra is a beszélgetés során, hogy nehéz volt-e megtalálni az egyensúlyt – az újdonságok és az eredeti játékban található jól működő funkciók között:

„Így van. De valójában a japán stáb, köztük Masahiro Ito, az eredeti változaton dolgozó dizájner és Akira Yamaoka, a hangmérnök, azt mondták, hogy egyes részeket módosítani szeretnék, míg a Bloober Team a legtöbbször csak annyit reagált, hogy ezt ők nem akarják. Néha ütköztek a vélemények, de végül azt hiszem sikerült jól megcsinálnunk. Úgy gondolom a legújabb trailerben látni fogjátok, hogy bár modern stílusban született újjá, megőriztük az eredeti játék jó tulajdonságait.”

De vajon az eredeti stáb miért akart annyira változtatni a játékon? Okamoto a következőket felelte:

„Elvégre a játékkészítők nem akarták ugyanazt a dolgot újra és újra megcsinálni, amit régebben ők már elkészítettek. Nem akarják, hogy az emberek ugyanazt játsszák végig. Ezért volt egy csomó dolog, amit teljesen meg akartak változtatni a remake-ben. De végül, hála a Bloober Teamnek, akik nagy rajongói a franchise-nak, a remake végül nagyon is tiszteletben tartotta az eredeti játékot. Ha Japánban hoztunk volna létre egy fejlesztőcsapatot, talán egy teljesen más remake született volna meg.”

A Silent Hill 2 remake a bejelentése óta sok vitát generált már, amit a 2024 elején bemutatott második trailer, amely a harcra koncentrált, sem tudott csillapítani – a május 31-én bemutatott előzetes 16 ezer like mellett 21 ezer dislikeot kapott.

A Bloober Team elnöke, Piotr Babieno szerint a trailer „nem tükrözi a játék szellemiségét”, mondván, hogy a marketingért a Konami felelős.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések