Nem kell aggódni, nincs veszélyben a Ubisoftnál a projekt, legalábbis belsős információk szerint, de a céget ért negatív hullám miatt már nem lehet biztosra menni.
Az Insider Gaming megtudta, hogy a játék North kódnéven fut, és még mindig fejlesztik. Azt is megerősítették, hogy a Snowdrop Engine-ben készül. A korábbi Splinter Cell címek az Unreal Engine 2 és 2.5-öt használták. A Snowdroppal eddig olyan alkotásokban lehetett találkozni, mint a Tom Clancy's The Division 2, az Avatar: Frontiers of Pandora és a Star Wars Outlaws.
Az először 2021 decemberében bejelentett Splinter Cell remake-et a Ubisoft Toronto kapta meg. Akkor úgy tűnt, hogy hamarosan kapunk egy-két információmorzsát a készülő szoftverről, ez azonban még nem mindig történt meg. A játék producere, Matt West az első leleplezésekor azt mondta, hogy a játék a „fejlesztés legkorábbi szakaszában” van, hiszen az alapoktól kezdve építik újjá a régi címet, és frissítik annak látványvilágát, de persze eközben megőrzi a linearitását is.
„Mivel az alapoktól építjük fel, frissíteni fogjuk vizuálisan, rakunk bele néhány új dizájnelemet, hogy megfeleljen a játékosok kényelmének és elvárásainak, de persze lineáris marad, mint az eredeti játékok, nem fogjuk nyitott világúvá tenni. Az általunk megcélzott játékélmény közvetlenül kapcsolódik ahhoz, amit a játékosok szeretnének, mint amit mindannyian átéltünk az eredeti részek esetében.”
Nehéz ezt elképzelni a jelen állapotok ismeretében, mivel a Ubisoftot nemcsak beperelték, de mélyponton a cég részvényei a Star Wars Outlaws hatalmas buktája után, ezért még egy belső vizsgálatot is elrendeltek.
Ezeket olvastad már?
Mindenesetre a források szerint a Splinter Cell remake 2026-ban jöhet legkorábban, de nem akarták magukat elkötelezni ehhez a megjelenési ablakhoz.