Legalább megtudtuk, hogy min dolgoznak.
A videójáték-ipart érintő nehézségeknek köszönhetően, sajnos megszokott jelenség lett az elmúlt években, hogy a nagy elánnal beharangozott videójátékok az elbocsátások és a stúdiók bezárása következtében hosszan csúsztatva vannak, vagy akár törlésre is kerülnek. A Bungie még tavaly rántotta le a leplet legújabb projektjéről, az új Marathon-játékról, melyet hatalmas érdeklődés övezett, azonban azóta már bejelentették, hogy jóval későbbre-re tolják a megjelenését, ezt követően pedig hónapokig nem adott életjelet magáról a projekt, ami jogosan aggasztotta a rajongók tömegét. Szerencsére a fejlesztők most megtörték a csendet.
Joe Ziegler – játékigazgató – számolt be arról egy közel 10 perces frissítési bejelentés során, hogy pontosan mi is zajlik a játék háza táján, min dolgoznak a legutóbbi fejlesztések óta, és milyen terveik vannak a jövőre nézve. Elárulta, hogy számos elemet igyekeznek átvenni a korábbi Marathonokból, és bővítik azokat, hogy a modernebb környezetben is élvezetesek legyenek.
„Sok ismerős elemet veszünk át, különösen sok titokzatos és kísérteties, és – hogy is mondjam – pszichológiai elemét az egész IP-nek, ahogy az korábban is létezett” – mondta, majd így folytatta – „De olyan elemekre építünk, amelyekről úgy gondoljuk, hogy valóban segítik a modernizálást, és egy új történetbe és új világba hozzuk, amelyet folyamatosan frissíthetünk, és amelyekkel az idő múlásával mindenkit megörvendeztethetünk.”
Ziegler arról is beszélt, hogy az elmúlt években "agresszív" változtatásokat hajtottak végre a játékkal kapcsolatban, melynek következtében a szokásosnál több tesztelésre volt szükségük, a tesztelők pedig többnyire rendkívül elégedettek voltak a tapasztaltakkal. Kiemelte, hogy bizonyos elemei a játéknak már mondhatni készek, míg más területek több munkát igényelnek – ilyenek például a karaktermodellek. Ezek közül kettőt – Thief és Stealth – röviden be is mutatott a videóban. A debütálás időpontja sajnos nem került szóba.
Ezeket olvastad már?