A Ghost of Yotei ebben már biztosan jobb lesz, mint a Tsushima

A Ghost of Yotei ebben már biztosan jobb lesz, mint a Tsushima

A játék kreatív igazgatója elárulta, hogy kijavítják a Tsushima egyik leginkább kritizált elemét.

A Sony múltheti State of Play eseménye során többek között kaptunk egy rövid előzetest a Sucker Punch jövőre érkező játékáról, a Ghost of Yoteiről is. A fejlesztők 2020-ban adták ki a Ghost of Tsushimát, ami PlayStation 4-en nagy sikereket ért el, így a rajongók kitörő örömmel fogadták a sorozat következő részének beharangozását. Habár még nem tudunk túl sokat a játékról, az már biztos, hogy javítani fog a Tsushima egyik legtöbbet kritizált pontján.

A Yotei 400 évvel a korábbi történet után, 1603-ban játszódik, a helyszín a gyönyörű Hokkaido – mivel a valóságban ez jóval nagyobb mint Tsushima, a rajongók hatalmas térképre számítanak –, a főszereplő pedig Atsu. Jason Connell – a játék kreatív igazgatója – nemrégiben a New York Timesnak adott egy interjút, melyben elárulta, hogy a játékban igyekeznek majd minél izgalmasabbá tenni az ismétlődő tevékenységeket, aminek a hiányát a közösség kritikákkal illette a Tsushima esetében. Állítása szerint ez a feladat nagy kihívást jelent a számukra, de azon dolgoznak, hogy „egyensúlyt teremtsenek ezzel szemben, és egyedi élményeket találjanak” a Yotei számára.

A Ghost of Tsushima azon túl, hogy izgalmas történetmeséléssel, magával ragadó grafikával, valamint nagy bejárási szabadsággal rendelkezett, számos folyamatosan ismétlődő elemmel találkozhattunk benne, ami egy idő után zavaróvá vált a legtöbb játékos számára. Ha a Sucker Pucnh képes lesz a pozitívumok megtartása mellett kijavítani ezt a hibát, akkor szuper végeredményre számíthatunk, ami akár minden téren lekörözheti elődjét.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN