Az Epic CEO-ja szerint ezért dübörög a Fortnite, míg más nagy címek megbuknak

Az Epic CEO-ja szerint ezért dübörög a Fortnite, míg más nagy címek megbuknak

Tim Sweeney szerint a generációváltás áll a háttérben.

Tim Sweeney – az Epic Games vezérigazgatója – a napokban tartott beszédet a seattle-i Unreal Fest során, ahol többek között elárulta, hogy végre stabilizálódott az Epic Games anyagi helyzete, hála az elmúlt évben elért hatalmas sikereknek a Fortnite és az Epic Games Store terén. Továbbá kitért arra is, hogy szerinte mi állhat annak a hátterében, hogy míg például a Fortnite megállíthatatlanul dübörög, és sikert sikerre halmoz, más magas költségvetésű játékok nem váltják be a hozzájuk fűzött reményeket – például a Suicide Squad: Kill the Justice League, a Final Fantasy 16 vagy a Starfield, de még lehetne sorolni.

„A változás egyik megnyilvánulása, amit most látunk, az, hogy sok játékot adnak ki magas költségvetéssel, és közel sem fogynak a vártnak megfelelően, míg más játékok hihetetlenül erősek. Amit látunk, az egy igazi trend, ahol a játékosok az igazán nagy játékok felé vonzódnak, ahol több barátjukkal játszhatnak. A játék érzékelt értéke arányosan növekszik a barátaid számával, akikhez kapcsolódni tudsz. A közös játéktól a hangos csevegésig, a virtuális koncertek megtekintéséig vagy a más fajta virtuális szórakozásokig – mondta Sweeney.

A vezérigazgató úgy véli, hogy ezt a generációt már leginkább a fejlődő történetű, és folyamatosan élőeseményekkel teletűzdelt játékok tudják igazán lekötni, ahol a barátaik társaságában élhetik át a történteket. A Fortnite sikere is ebben rejlik, valamint a végtelen mennyiségű együttműködésnek, ahol a világ legnagyobb márkái és legismertebb emberei állnak sorban. Sweeney tehát úgy gondolja, hogy ez jelenti a metaverzum valódi jövőjét, és ez a trend egyre erősebb lesz az elkövetkezendő időszakban, amihez nem árt alkalmazkodnia a többieknek sem.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Ezek voltak 2024 legjobb PC-s játékai

2024 is bővelkedett a fantasztikus videójátékokban, és ha nem is ez a legerősebb esztendő az elmúlt évtizedből, valljuk be, majdnem minden hónapra jutott valami igazán szórakoztató alkotás. 

Közvetítések