A hófödte Ravenholmban ragadhatunk pajszert, ha a rajongói Half-Life 2: Episode 3 egy szép napon megjelenik.
17 éve várunk rá, de szeptemberben végre ismét életjelet adott magáról a rajongók által fejlesztett Half-Life 2: Episode 3. Az annak idején Gabe Newellék által törölt programot az Unreal Engine 5-ben támasztja majd fel a Project Borealison dolgozó csapat, az Icebreaker Industries. Ráadásul a történet sem valami légből kapott hülyeség lesz, mert a Valve-tól néhány évvel korábban távozó író, Marc Laidlaw eredeti forgatókönyvét, az Epistle 3-at használják fel a fejlesztők, ami egyébként is az Episode 3 alapját képezte volna.
Szeptemberben már láthattunk egy rövid ízelítő előzetest, ez a trailer azonban még nem a teljes Project Borealist, csupán annak egy demóját vezette fel. Mivel ez egy rajongói projekt, addig nagyjából bármikor és bármilyen okból elkaszálhatják, amíg nem adják ki ténylegesen. Viszont rendkívül bíztató fejlemény, hogy a Project Borealis: Prologue nemrég feltűnt a Steamen is, ami azt jelenti, hogy egyelőre nem mondtak le a projektről a fejlesztők. Az sajnos még mindig nem tiszta, hogy ezt a demót mikor játszhatjuk először. Viszont a steames debüt és a mellékelt, nem túl részletes gépigényes infók azt sejtetik, hogy a demó kiadása azért még az életünk során bekövetkezhet. Aztán ki tudja, lehet elkészül a végén a teljes játék is!
Aki esetleg eddig nem találkozott volna a Project Borealisszal, azaz a Half-Life 2: Episode 3-mal, annak röviden annyit kell tudnia erről, hogy ez lezárhatja a City 17-ben indult eseményeket. A Prologue ennek az epizódnak a legelső fejezete lesz, amiben az immáron havas Ravenholmban Gordon Freemanként újra magunkra vehetjük a HEV-ruhát, hogy megtapasztaljuk, milyen az idegenekkel harcolni a 2020-as években egy pajszerrel és mindenféle földi vagy földönkívüli fegyverekkel felszerelkezve.
Borítókép: Icebreaker Industries