Ismét egy streamingplatform volt a siker kulcsa egy mozikban kevésbé jól teljesítő alkotás esetében.
Dwayne „The Rock” Johnson egy karácsonyi filmben 'tért vissza' a nagyvászonra, oldalán Chris Evansszal, azonban A hullahó-akció (Red One) elhasalt a kasszáknál. A nagyjából 200 és 250 millió dollárból készült produkció mindössze 175 millió dollárt hozott a konyhára, ami még a fejlesztési költségeket sem fedezi. Talán ezért döntött úgy az Amazon MGM stúdió, hogy 28 nappal a premierje után inkább adnak egy esélyt a filmnek a streamingplatformjukon, és milyen jól tették.
A felkerülését követő első négy nap után több, mint 50 millió nézője volt világszerte A hullahó-akciónak. Ezzel – legalábbis a nyilvánosan közzétett adatok szerint – a valaha volt legnézettebb Prime Video-film vált belőle.
Az év elején Doug Liman rendezésében bemutatott Országúti diszkó (Roadhouse) volt erre képes, de ehhez a Jake Gyllenhaal nevével fémjelzett alkotásnak 10 napra volt szüksége. A hullahó-akció november 15-én landolt a mozikban, és akkor még úgy volt, hogy az ünnepek előtt biztosan nem lesz megtekinthető a Prime Video-n. A stúdió mindenképp el szerette volna választani a mozis vetítéseket a streamingtől. Ez a stratégia merőben eltér a Netflixétől, amely épp fordítva csinálja. Elsősorban a saját platformukra gyártanak, de egyes projekteket nagyvásznon is bemutatják.
Ezzel viszont, hogy a Prime Videó kínálatában minden mást maga mögé utasított Dwayne Johnson és Chris Evans párosa, még akár egy folytatásra is van esély.