A Capcom elárulta, hogy miként fog futni konzolokon a Monster Hunter Wilds

A Capcom elárulta, hogy miként fog futni konzolokon a Monster Hunter Wilds

Megpróbálták eloszlatni az aggályokat.

November elején lehetett kipróbálni a Monster Hunter Wilds bétáját, melynek azon nyomban elképesztő mennyiségű játékos esett neki. A franchise múltját figyelembe véve ez nem is csoda, hiszen az elmúlt 20 évben hatalmas rajongóbázist sikerült a sorozat köré verbuválnia a Capcomnak azzal, hogy izgalmasabbnál izgalmasabb szörnyvadászatokra invitált bennünket. Szép lassan közeledünk a 2025. február 28-ai megjelenés dátumához, és mostanra a demója is kipróbálható volt, ami nem vett le mindenkit a lábáról sőt, sokan aggodalmukat fejezték ki vele kapcsolatban.

Habár a béta is hibáktól hemzsegett, ezt elnézi ilyenkor az ember, hiszen nem a végleges produktumról van szó. Egy demó esetében azonban már arra számítunk, hogy átélhetjük a végső produktum egy kisebb szeletét, és ha itt nem klappol valami, akkor az nem túl bizalomgerjesztő. Annak ellenére, hogy PlayStation 5-ön viszonylag jól futott a Monster Hunter Wilds, az Xboxosok arról számoltak be, hogy a képkockasebesség nem tűnik elegendőnek, maximum 30-nak érezték. A Capcom, hogy eloszlassa ezeket az aggodalmakat, közzétette a játékot futtató konzolok teljesítménycéljait.

A PlayStation 5 és az Xbox Series X felhasználóknak kétféle beállítás közül lehet majd választaniuk – az egyik a grafikát, a másik pedig inkább a képkockasebességet helyezi előtérbe –, míg az Xbox Series S tulajoknak csak egyféle áll a rendelkezésükre, a PC-seknek pedig a hardverüktől függ a végkimenetel. Ezek a következőképpen néznek ki:

  • PlayStation 5 Grafika Prioritás – (3840 x 2160 kimenet / 3072 x 1728 renderelés / 30 FPS)
  • PlayStation 5 Képkockasebesség Prioritás – (3840 x 2160 kimenet / 1920 x 1080 renderelés / 60 FPS)
  • Xbox Series X Grafika Prioritás – (3840 x 2160 kimenet / 3072 x 1728 renderelés / 30 FPS)
  • Xbox Series X Képkockasebesség Prioritás – (3840 x 2160 kimenet / 1920 x 1080 renderelés / 60 FPS)
  • Xbox Series S – (1920 x 1080 kimenet / 1920 x 1080 renderelés / 30 FPS)
  • Steam – A hardverbeállításoktól függően változik

Ezek alapján tehát felesleges aggódni, az újabb konzolok szépen fogják futtatni a játékot, és habár szerényebb körülmények között, de legalább a Series S-esek is élvezhetik majd.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár