A Marvel Rivals az első cím, amiben minél nagyobb az FPS-ed annál több a pinged

A Marvel Rivals az első cím, amiben minél nagyobb az FPS-ed annál több a pinged

Természetesen ez egy bugnak köszönhető, amit reméljük hamarosan javítanak.

A Marvel Rivals fejlesztői betartották az ígéretüket, ugyanis az első szezonnal orvosoltak egy olyan hibát, amely negatívan hatott azokra, akik alacsonyabb képkockasebességet tudtak csak elérni a gépükkel. Ez a frissítés azonban magával hozott egy másik problémát, és most már épp az ellenkezője igaz a játékra. Tehát minél nagyobb FPS-ed van, annál nagyobb pinged lesz a játékban. Azt viszont ne felejtsük el, hogy a magas képkockaszám egy olyan kompetitív játékban, mint a Marvel Rivals, elengedhetetlenül fontos. Mint kiderült, jelenleg a magas FPS szám sem jó.

A közösség tagjai lőttek egy képet, és ez alapján egyértelműen észrevehető, hogy ping egyenesen arányosan emelkedik az FPS növekedésével. Persze akadtak olyanok, akik kételkedtek benne, ezért inkább saját maguk is letesztelték a dolgot. Sajnos rá kellett jönniük, hogy nem csalás, nem ámítás, tényleg gondot jelent, ha minél nagyobb a képkockaszám. Az utolsó blokk a négyzetben egy kicsit rosszul néz ki, mert jócskán lecsökkentették a felbontást, hogy a lehető legnagyobb FPS-t sikerüljön kisajtolni a játékból, és bizony jól láható, a ping nem is kevéssel emelkedett meg.

Ráadásul ez az internetkapcsolattól is függ, ugyanis, ha valakinek 30 FPS mellett általában 100-as pingje van, akkor ez az érték 160-170-re is felugorhat 200 FPS környékén. Ennek oka az lehet, hogy a programnak annál több információt kell továbbítania a szerverre minél több a framerate, és ez valószínűleg ugyanahhoz a problémához köthető, ami az alacsonyabb FPS esetén jelentkezett – bár ez utóbbit javították.

Ebből jelenleg az következik, hogy van egy arany középút olyan 90-100 FPS körül, ahol mindkét probléma minimálisan érinti a játékost.

Borítókép forrása: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár