Így néz ki a CS2, amikor bekapcsolják az RTX-et

Így néz ki a CS2, amikor bekapcsolják az RTX-et

Egy CS2 youtuber az Unreal Engine-ben alkotta újra mindannyiunk kedvenc játékát úgy, mintha sugárkövetés is lenne benne.

Az évek alatt már egy rakás játékban elérhetővé vált az Nvidia RTX névre keresztelt sugárkövetési eljárása, ami realisztikus fényeket ígér azért cserében, hogy rákötöttünk a számítógépünkre egy fúziós reaktort. Mert hát igen, nem éppen arról híres ez a technológia, hogy bármilyen videókártyán vígan elszaladgál és közben visszafogott villanyszámlát hagy maga után. Ettől függetlenül a látványra nem lehet panaszkodni, illetve egészen izgalmas projekteket, videókat szült a ray tracing: elég csak a Half-Life 2 remake-re vagy az RTX-el modolt Red Dead Redemption 2-re gondolni.

Most azonban beállt a fenti játékok sorába néhány másodperc erejéig a Counter-Strike 2 is, hála egy youtubernek. A stanley murasakie néven ténykedő alkotó az Unreal Engine 5 segítségével gondolta újra Nuke-ot. Sőt, ezen felbuzdulva a jelenleg a G2 Esports színeiben lövöldöző HeavyGod egyik legszebb frag sorozatát is rekreálta a projektbe fektetett 50 óra munka alatt, hogy megnézhessük, milyen lenne a CS2 akkor, ha bekapcsolnánk – az egyébként nem létező – RTX funkciót a beállítások között. A végeredmény pedig parádés lett szerintünk. Igaz, a Desert Eagle-ből gomolygó füstről már inkább az ipari forradalom ideje és látványa, mintsem a kedvenc FPS-ünk jutott eszünkbe, de ez legyen a legnagyobb baj!

Az ipari forradalom mellett persze eszünkbe jutott a videóról pár régi klasszikus fragmovie is, amelyek az RTX őrület előtt készültek, itt is egy példa:

Borítókép: Valve

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár