Új címen, változatlanul izgalmas játékmenettel vár a magyar fejlesztésű Mandragora

Új címen, változatlanul izgalmas játékmenettel vár a magyar fejlesztésű Mandragora

A magyar Primal Game Studio játéka, a Mandragora új címet kapott ma, ezzel is jelezve, hogy a megjelenése már a küszöbön van.

Még pár hónapot kell várni, és aztán végre teljes pompájában élvezhetjük az elmúlt évek egyik, ha nem a legígéretesebb magyar fejlesztésű videójátékát, a Mandragorát. A Primal Game Studio programja eredetileg már tavaly év végén megjelent volna, egy közel végleges változatot korai hozzáférésben elérhetővé is tettek akkor a több ezer támogatójuk számára.

Azonban az őszi Steam Jövő Feszt után úgy érezték a fejlesztők, hogy még kell egy kicsit csiszolni a játékon. Ezért egészen idén tavaszig halasztották azt, hogy biztosan megfeleljen majd az akció-RPG-kért, metroidvaniákért és soulslike-okért rajongó gamerek elvárásainak. Aki tehát a nagy napra vár, ami a jelenlegi tervek szerint 2025. április 17. lesz, az jobb, ha tudja, hogy immáron nem Mandragora a játék neve. A magyar stúdió a mai napon jelentette be, hogy átnevezték a programot Mandragora: Whispers of the Witch Tree-re. Vagyis innentől mind a Steamen, mind az Epic Games Store-ban, mind a konzolokon így érdemes keresni majd.

A címen túl szerencsére semmi más nem változott ezúttal, tehát továbbra is ugyanolyan ígéretes játékmenettel és előrendelői bónuszokkal várja a Primal Game Studio a Mandragora iránt érdeklődőket, mint eddig. És ha már szóba került az előrendelés, még mindig jár emellé a játék két korai változata, szóval ha úgy érzed, hogy túl messze van az április 17-i megjelenés, akkor akár már ma is belevetheted magad az immáron Mandragora: Whispers of the Witch Tree névre hallgató programba. Fontos azonban leszögezni, hogy az előrendelés és az ehhez mellékelt korai hozzáférés egyelőre csak a PC-n érhető el.

Borítókép: Primal Game Studio

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben:  hogyan ismerjük fel ezeket? (X)

Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint — különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.