Úgy tűnik, hogy már ennek a felének is örülnek majd a rajongók.
Ha 2024 nem volt eléggé kiélezve az új Grand Theft Autóra, akkor az idei esztendőből biztosan még a csapból is a GTA 6 ömlik majd, hiszen elvileg 2025 második felében napvilágot lát a legjobban várt videójáték-franchise következő felvonása, ami valószínűleg felrobbantja majd a netet – mint tette azt a 2023 decemberében kiadott első trailere.
Ennek apropóján egyre másra szólalnak fel azok az emberek is, akiknek volt valamilyen közük a vállalathoz. Most éppen Mike York (aki dolgozott korábban a GTA 5-ön és a Red Dead Redemption 2-n is), a Rockstar Games korábbi animátora osztotta meg gondolatait a GTA 6-ról , mert szerinte konzolokon 30 FPS-ről nem érdemes többről álmodni. Annak ellenére, hogy az első videón, a két játszható karakteren, és a megjelenési ablakon kívül szinte semmit nem tudunk az új játékról, ez nem akadályoz meg egyeseket abban, hogy ne mondjanak időnként valamit érdekes okosságot. Az viszont talán borítékolható, hogy egy ekkora volumenű alkotást nem tudnak majd normálisan futtatni a jelen generációs konzolok. Az ex-Rockstar fejlesztőnek mindenesetre van egy jó ötlete.
Szerinte nem biztos abban, hogy a fejlesztők fix 30 FPS-re törekednek, és valószínűleg megpróbálják úgy optimalizálni, hogy soha ne csökkenjen 30 alá.
„Nem tudom, hogy képesek lesznek-e kipréselni a masinákból a 60 fps-t. Nem hiszem. Szerintem 30 képkocka/mp sebességgel terveznek. Ezt zárolják, ami azt jelenti, hogy soha nem süllyed ezen érték alá. Megpróbálnak a lehető legjobban optimalizálni, mert nem akarják, hogy 30 alá essen a teljesítmény.”
Fontos, hogy York kifejezetten a konzolokról beszélt, ha pedig egy napon PC-re is megjelenik majd a játék, ott más lesz lesz a helyzet.
Borítókép: igdb.com press kit