Kiderült, hogy az eladások közel 70%-a egy országban történt.
2024 nyarán sokan vártak a Black Myth: Wukong megjelenésére, hiszen már az előzetese is egészen magával ragadó volt, azonban a játékosok és a fejlesztők sem gondolták volna, hogy valójában mekkora sikereket fog elérni a cím. Ez volt az első játék amin a kínai Game Science dolgozott, és azonnal beírták magukat a videójátékok történelmébe, ugyanis a Steames statisztikák szerint minden idők legjátszottabb singleplayer játékát adták ki a kezeik körül – az egyidejű játékosok száma 2 415 714-nél tetőzött. Nem kellett sok időnek eltelnie, hogy átlépjék az 1 milliárd dolláros bevételt, ez pedig azóta is növekszik, és mára több mint 25 millió példányban kelt el a Black Myth: Wukong világszerte. A napokban azonban napvilágot látott egy érdekes adat, mely kissé más megvilágításba helyezi a történteket.
Yang Qi – játék művészeti igazgatója – egy interjú során elárulta, hogy a játék eladásainak nagyjából a 70%-a Kínában történt, tehát csupán a játékosbázis 30% külföldi. Ez azt jelenti, hogy a 25 millió értékesített példányból, mintegy 17,5 millió az országon belül történt, és "csupán" 7,5 millió máshol. Félreértés ne essék, ez is rendkívüli teljesítmény, de tökéletesen megmutatja, hogy leginkább a játék készítőinek hazájának köszönhető a rekordokat megdöntő pályafutás – ami 1,411 milliárdos lakosság mellett nem is annyira meglepő.
Mindezektől függetlenül a világ számos pontján várják, hogy mi lesz a Game Science következő lépése. Ezúttal a játékosok már magas elvárásokkal lesznek a stúdió munkáival szemben, és hasonlóan nagy sikert fognak elvárni a következő címtől, vagy a korábban beígért Black Myth: Wukong DLC-től.
Ezeket olvastad már?