Az Atomfall tervezője a Fallout: New Vegas miatt adott egy funkciót a játékhoz

Az Atomfall tervezője a Fallout: New Vegas miatt adott egy funkciót a játékhoz

Sejteni lehetett, hogy innen is inspirálódott, de ő ezt nem is tagadja.

Míg mindenki gondolata már a Fallout 5 körül forog, a tavalyi Gamescom során bemutatásra került a Rebellion Developments által fejlesztett Atomfall, mely egy valós eseményeken alapuló posztapokalitikus játék, ami a Obsidian népszerű sorozatának hangulatát idézi. A Sniper Elite és a Zombi Army játékok mögött álló stúdió ezúttal úgy döntött, hogy új műfajba kezd, és egy túlélő-akciójátékot készít – a tartalmáról bővebben IDE KATTINTVA olvashattok. Ahogyan azt korábban is említettem, a játék láthatóan merített a Fallout franchise-ból, de ezzel semmi gond nincsen, főleg, hogy ezt a tervező sem rejti véka alá.

Ben Fisher – az Atomfall vezetője – nemrégiben a TheGamernek adott interjúja során beszélt arról, hogy bizonyos területeken eredetileg mást terveztek a játékukkal, azonban a Fallout: New Vegas a világtervezés és a karakterek kiiktathatóság szempontjából jó példát mutatott a számukra.

„A New Vegas narratívája nagyrészt tükrözi ezt a kulcsfontosságú helyszínt és az ezen a helyen zajló eseményeket, és az összes szereplő, akivel találkozik, ezoterikus ember, akinek van perspektívája erre a központi helyszínre" – mondta Fisher, majd hozzátette, hogy eleinte „az Atomfall szerkezete inkább a Metroidvania-hoz hasonlított... Tehát feltettük a kérdést, mi történik, ha belemászunk abba a lázadó kulturális DNS-be, amely szabadságot és nyitottságot biztosít a játékosoknak? Mi lenne, ha hagynánk, hogy mindenkit megöljenek? És tudod, lehet, hogy ezzel akár lezárják az útvonalakat maguk előtt, de ez rendben van. Ez érvényes a játékstílusukra." – magyarázta.

Fisher ugyanakkor elárulta, hogy ha minden NPC-t is megölünk képesek leszünk végigmenni a történeten, de ennek az ellenkezője is igaz, tehát egyetlen karakter kiiktatása nélkül is elérhetünk a célba. A debütálásra már csak bő két hetet kell várnunk, ugyanis az Atomfall március 27-én elérhetővé válik konzolokon és PC-n egyaránt.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések