Végre elérhetővé vált a 15 évig fejlesztett horrorjáték, a játékosok pedig imádják

Végre elérhetővé vált a 15 évig fejlesztett horrorjáték, a játékosok pedig imádják

2006-os játékuk szellemi utódjaként hivatkoznak rá.

A Senscape stúdió és az azt vezető Agustin Cordes, még 2006-ban írta be magát a videójátékok történelmébe, mikor kiadták a Scratches paint & click kultikus horrorjátékot, mely kétségtelenül felejthetetlen alkotás. Feladatunk Michael Arthate bőrébe bújva egy nyomasztó rejtély megoldása volt, mely kaland során számtalan rémisztő esemény várt ránk. Most, 19 évvel később a stúdió kiadta a játék szellemi utódjának számító ASYLUM-ot, mely szintén szuper fogadtatásban részesült.

Közel két évtizedet kellett várnunk, hogy hasonló projektet kerüljön ki a Senscape kezei közül. Az  ASYLUM-ra egy, a H. P. Lovecraft, a Hammer Films és az Euro Horror ihlette alkotásként hivatkoznak.  A fejlesztők már 2010-ben bejelentették, hogy ezen dolgoznak, sőt, egy 2013-as Kickstarter kampány keretében 120 000 dollárt is sikerült összegyűjteniük a megvalósításához. Ennek ellenére a nem úgy tűnt, hogy közelednénk a debütálás felé. Végre valahára március 13-án viszont elérhetővé vált a játék Steamen, és az eddigi visszajelzések 86%-ban pozitívak. A gyakran ismételt kérdések között pedig többek között választ találhatunk arra is, hogy mégis miért kellett ilyen sokáig várnunk erre a pillanatra.

„Mintha ez az őrültség nem lenne elég, saját játékmotort fejlesztünk. A semmiből. Hallottál már olyan esetről, amikor a fejlesztők inkább ragaszkodnak az előre elkészített motorokhoz, ahelyett, hogy a sajátjukat fejlesztenék? Nos, ennek jó oka van." – áll a GyIK-ben.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések