Meglett korunk CryEngine-je? Elképesztően látványos technikai csoda a Crimson Desert

Meglett korunk CryEngine-je? Elképesztően látványos technikai csoda a Crimson Desert

A GDC során a Pearl Abyss megmutatta, hogy mire képes a Crimson Deserthez fejlesztett saját videójáték-motorjuk, a BlackSpace Engine, az eredmény pedig szemet gyönyörködtető.

Kicsit The Elder Scrolls V: Skyrim, kicsit The Witcher 3: Wild Hunt, de ettől még egyáltalán nem tűnik olcsó koppintásnak a Crimson Desert, a Pearl Abyss következő akció-kalandjátéka. A programból tavaly már igen sok részletet láthattunk, tehát mindenkinek volt ideje bőven megismerkedni ezzel a címmel, ha szeretett volna. Nemrég azonban San Franciscóban megrendezték a GDC nevű fejlesztői konferenciát, ahol a Pearl Abyss munkatársai úgy döntöttek, hogy ideje lenne a játékmenet után egy kicsit a házon belül készített videójáték-motorjukkal, a BlackSpace Engine-nel is dicsekedni. Szóval most mutatunk 5 videót, amitől alighanem annak is leesik az álla, aki a gyönyörű, de nehezen futtatható CryEngine-es címeken nőtt fel.

Először is, kezdjük a sugárkövetéssel. Ray tracing nélkül ma nincsen játék, ilyen képességek nélkül nincs videókártya. De ha valami lenyügözött minket ezen a felvételen, az az, hogy e nélkül is mutatós, hangulatos a Crimson Desert. Persze a legjobb élményért nem árt bekapcsolni majd a funkciót, pláne, ha olyan helyeken járunk, ahol nagyon kevés a fény, de azért akad:

A következő demóban a Crimson Desert víz szimulációját mérhetjük fel, és ehhez őszintén csak annyit tudunk hozzászólni, hogy ha ez tényleg így fog kinézni a játékban, emeljük a kalapunkat a Pearl Abyss előtt. Ugyanis nagyon jó oka van annak, hogy a legtöbb játék nem ilyen minőségben szimulálja a víz dinamikáját: teljesítmény.

A harmadik videó a napszakváltást mutatja be, és ez azonnal meghozta a kedvünket a hegymászáshoz, mert attól tartunk, hogy az könnyebb, mint szerezni egy gépet, amin a Crimson Desertben a több kilométerre lévő dolgok így fognak kinézni:

A fentieknél is nehezebben tudjuk elképzelni, hogy olyan ruha és haj / szőr szimulációkat kapunk majd a BlackSpace Engine jóvoltából egy 2025-ös játékban, mint az az alábbi videóban szerepel. Mármint a valóságban nem néznek ki ennyire jól a lovak!

És végül itt a volumetrikus köd, amihez szintén folyadékszimulációt használtak a Pearl Abyss munkatársai, mert ha már lúd, legyen kövér, nem igaz?!

A Crimson Desert várhatóan 2025 végén jelenik meg PC-re a Steamen, PlayStation 5-ön, Xbox Series X|S-en és Macen.

Borítókép: Pearl Abyss

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések