Minden, amit a Shadows után érkező Assassin's Creed játékról már tudni lehet

Minden, amit a Shadows után érkező Assassin's Creed játékról már tudni lehet

Bár a Shadows még éppen csak megjelent és elnyerte a szívünket, sokan máris a következő Assassin's Creed fantáziálnak, aminek létezése már tény, de sok mindent még nem árultak el róla. Íme minden, amit már tudni lehet az Assassin's Creed Hexe kódnevet viselő játékról.

Bár a játék megjelenése előtt nagy volt a gyűlölet-cunami - hozzáteszem abszolút jogosulatlanul - az Assassin's Creed Shadows végül jött, látott és győzött. Továbbra is lehet károgni, csak minek? Eddig se volt sok értelme, most meg aztán főleg nem. Az Assassin's Creed Shadows megnyerte magának a kritikusokat és a játékosokat is, akik szépen meg is hálálták a Ubisoft munkáját. A Shadows remek értékelésekkel áll minden platformon és a széria második legjobb nyitányát produkálta. A kérdés már csak az, hogy innen hova tovább?

Azt már jó ideje tudjuk, hogy több Assassin's Creed is készül a Ubisoft garázsában, mind egyedi megközelítéssel és akár eltérő platformokkal is. A Jade például a mobilpiacot készül majd meghódítani, míg a PC-re és konzolokra szánt következő rész, ha úgy tetszik, akkor a fősodor következő felvonása az a játék lesz, ami egyelőre a Hexe kódnevet viseli.

Az Assassin's Creed Hexe 2022-ben mutatkozott be és akkor még úgy állt a helyzet, hogy a játék valamikor 2024-ben érkezik majd. Persze ennek azóta már hatszor lőttek, hiszen a Shadows is még csak néhány napja jelent meg, így jelenleg a legjobb amiben reménykedhet a Hexe az 2026, de nem elvetemült gondolat az sem, hogy 2026-tól is messzebb még a megjelenés.

Azt viszont biztosra vehető (legalábbis az eddigi információk alapján), hogy a Hexe valami egészen más lesz. A fejlesztésért a Ubisoft Montreal felel, ők tették le az asztalra a Valhallát is. Soraikban pedig olyan veterán készítők is ügyködnek a programon, mint Darby McDevitt (Assassin's Creed IV: Black Flag és Valhalla), Clint Hocking (Far Cry 2, Splinter Cell: Chaos Theory) vagy Marc-Alexis Côté, aki immár 19 éve vesz részt a Ubisoft játékainak elkészítésében. Akárcsak a Valhalla, a Hexe is egy a szériától mindeddig ismeretlen irányvonalat céloz majd meg. A játék sokkal inkább lesz szerepjáték, mint bármelyik eddigi Assassin's Creed, ugyanakkor erős horrorelemeket is tartalmaz majd.

Ami a körítést illeti, a Hexe ezen a téren is újat mutat majd. A játék a XVI. századi Európában játszódik majd, a boszorkányüldözések ideje alatt 1560-1630 környékén. A játék központi narratívája lesz a boszorkányság és a varázslat. A játék minden idők legsötétebb, legkomorabb Assassin's Creedje akar lenni, ami leginkább a Valhalla Wrath of the Druids és a Syndicate Jack The Ripper DLC-jéhez hasonlítható, ám a fejlesztők még azoktól is komorabb narratívát céloztak meg.

A Shadows nagyon úgy tűnik, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeket, de ez koránt sem biztos, hogy elég lesz ahhoz, hogy a Ubisoft kilábaljon abból a gödörből, amibe az utóbbi hónapokban esett. Jó eséllyel hónapokig nem hallunk még a Hexéről, először tegyék rendbe működésüket, tisztuljon ki előttük a kép és lássák maguk előtt, hogy merre tovább. Ha mindez megtörtént, akkor jöhet az új projektek bemutatása.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések