Dunát lehet rekeszteni a PvP lövöldözős játékokkal, ennek ellenére a hamarosan élesben is kipróbálható Wildgate igen szórakoztatónak tűnik.
Mike Morhaime nevét aligha kell bemutatni bárkinek is, aki legalább egy Blizzard játékkal is játszott az életében. Amit viszont már lehet kevesebben tudnak a munkásságáról, hogy a Blizzard társalapítója 2019-ben távozott a cég éléről, majd rá egy évre új kiadót alapított DreamHaven néven azzal a céllal, hogy veterán kollégákkal karöltve újraálmodja a hagyományos stúdiómodellt. Azóta két házon belüli fejlesztőcsapata is alakult: az egyik a Secret Door, ami tavaly mutatta be a Sunderfolk című társasjátékszerű taktikai RPG-jét; a másik a Moon Shot, ami ezen a héten állt elő az első programjával, a Wildgate-tel.
A Wildgate egy igen izgalmas versenyzőnek tűnik a PvP lövöldözős játékok egyébként igen telített piacán, ugyanis látszólag nem veszi magát annyira komolyan ez az űrkalózos kaland, mégis akad benne kellő mélység. A játékban az lesz a cél, hogy a csapatunk segítségével a többiek előtt szerezzük meg az Artifactet, egy ősi relikviát, miközben hajókat szállunk meg, űrcsatázunk, lootolunk. A győztes az lesz, aki előbb lép meg az Artifacttel a Wildgate nevű féreglyukon át, vagy aki előbb takarítja ki a többi kalózbandát a pályáról. Külön érdekesség az előzetes alapján, hogy nem csak egyszerű lövöldözéssel, de csapdák állításával is próbálkozhatunk a célok elérésében.
A Wildgate várhatóan még 2025-ben megjelenik PC-re a Steamen, PlayStation 5-re és PS5 Próra, valamint Xbox Series X|S-re, a fejlesztők azonban ennél pontosabbat még nem mondtak erről. A játék első nyilvános tesztköre április 10-én indul majd minden platformon, de a helyek limitáltak, ezért a részvétel regisztrációhoz kötött – további részletek ITT.
Borítókép: Dreamhaven / Moon Shot