Hogyha eddig nem okozott volna kellő nehézséget a japán kaland, akkor hamarosan jöhet a megoldás.
Habár az Ubisoft még mindig nem osztott meg adatokat a március 20-án debütált Assassin's Creed Shadows eladásaira vonatkozóan, azt tudjuk, hogy a játék remek fogadtatásban részesült a világ minden táján – igen, a korábbi híresztelésekkel ellentétben még Japánban is –, és egy hét alatt több mint 3 millió játékost sikerült kalandra invitálnia. Az Ubisoft számítása tehát bejött, és szorosan a Valhalla mögött a széria második legeredményesebb címét tudhatják magukénak. A történet azonban itt nem állt meg, hiszen a fejlesztők még mindig a játék jobbá tételén munkálkodnak.
Az Assassins's Creed Shadows viszonylag jól személyre szabható nehézségi szintekkel rendelkezik, de Jonathon Dumont – a játék kreatív igazgatója – a GamesRadar+-nak adott nyilatkozata során elárulta, hogy csapatával folyamatosan monitorozzák a közösség visszajelzéseit, és azok alapján igyekeznek kijavítani a hibákat, és végrehajtani a fejlesztéseket. Elmondása szerint az egyik ilyen téma a játékuk nehézsége, mivel sokan még nagyobb kihívásra vágynak.
„Nyilvánvalóan nem tudunk mindent megvalósítani, de vannak dolgok, amelyekkel foglalkozni fogunk, és a következő frissítésekhez is elég sok hibajavítás, valamint egy kevés funkciójavító dolog is érkezik. Nem tudok egy listát készíteni. Elég sok van belőlük. Szóval a csapat mindig azon dolgozik, hogy javítsa a játékot, és remélhetőleg az elkövetkező hónapokban az emberek látni fogják a különbséget, amikor a Shadowsszal játszanak." – magyarázta Dumont.
Tehát a továbbiakban is számíthatunk izgalmas fejlesztésekre a Shadowsszal kapcsolatban, és érdemes küldeni a visszajelzéseket, hiszen a fejlesztők láthatóan rendkívül komolyan veszik azokat.
Ezeket olvastad már?