Rengeteg izgalmas kihívással várja a Kingdom Come: Deliverance 2 azokat a játékosokat, akik eddig úgy érezték, hogy túl könnyű a dolguk a Cseh Királyságban Henryként.
A februárban megjelent Kingdom Come: Deliverance 2 hatalmasat tarolt a játékosok körében, és nem véletlenül. Ugyanis a Warhorse Studios törődésével kevés másik stúdió tudná felvenni a versenyt manapság. Ezt mi sem támaszt alá jobban, minthogy mennyire polírozottan adták ki a játékot az elképesztő méretéhez képest, vagy hogy mennyire komolyan veszik a támogatását még a megjelenés után is. A számtalan kisebb-nagyobb hibát javító folt mellett ugyanis a tartalmi frissítések is rendszeresek. A múlt hónapban például megérkeztek a borbélyok, április derekára pedig befutott az első részben sokak kedvencévé váló funkció, a hardcore mód is.
A hardcore mód jellegzetessége, hogy a játékosok már nem tudják könnyedén megmondani, hogy hol vannak a térképen, valamint nincs sem gyorsutazás, sem iránytű. Vagyis mint valami túltolt GeoGuessr meccsen, csak arra lehet alapozni, amit a két szemünkkel látunk, meg amit a helyiek mondanak tájékoztatásként – már amikor szóba állnak velünk, ugyebár.
Továbbá választani kell a hardcore módra állított mentés létrehozásakor egy rossz tulajdonságot is, ami aztán a teljes végigjátszás alatt elkíséri a játékost:
- Numbskull: 40%-kal lassabban szerzel tapasztalatot.
- Somnambulant: 40%-kal gyorsabban veszítessz a kipihentségedből, és van rá esély, hogy nem ott ébredsz, ahol feküdtél, mert alvajáró leszel.
- Bad Back: 50%-kal csökken a teherbírási kapacitásod.
- Picky Eater: 25%-kal gyorsabban romlanak meg az ételeid, és csak a hús negyedét kapod meg az állatok után.
- Bashful: Nem tudsz iránymutatást kérni, 20%-kal lassabban szerzel beszéd tapasztalatot.
- Sweaty: 50%-kal gyorsabban koszolódnak a ruháid és büdös leszel, ami miatt kétszer messzebbről is kiszagolnak az ellenfeleid, vagyis nehezebbé válik a lopakodás.
- Menace: Ha egyszer bűnt követsz el, örökre megbélyegeznek, és a következő alkalommal jó eséllyel ki is végeznek. Az őrök hajlamosabbak átkutatni.
- Hangry Henry: Az éhség alap hatásain túl még a beszéd, karizma és megfélemlítés képességeidnek is ártani fog, ha éhezel. Sőt, minél éhesebb vagy, annál rosszabb leszel ezekben. Az ételek viszont fele annyira fognak kitölteni, miközben 25%-kal gyorsabb lesz az emésztésed is.
- Punchable Face: Sokkal bátrabbak és keményebbek lesznek az ellenfeleid, ráadásul 10%-kal több sérülést szenvedsz el.
- Heavy Footed: 0-ról 25-re változik a lépteid miatti hangszint, ami könnyebb lebukáshoz vezet lopakodáskor. Továbbá a cipőd kétszer gyorsabban fog kopni.
Borítókép: Warhorse Studios