Összesen 35 küldetést vágott ki a végleges Kingdom Come: Deliverance 2-ből a Warhorse Studios, de még van remény rá, hogy viszont látjuk ezeket.
A Kingdom Come: Deliverance 2 játékosok fejében aligha fogalmazódik meg, hogy keveslik a tartalmakat. A Warhorse Studios ugyanis egy igen nagy játszóteret adott nekik, amiben könnyű elveszni, mert valami mindig történik. A megjelenés óta pedig rendszeresen szállítják az újdonságokat is a fejlesztők, gondolunk itt például a héten megjelent hardcore módra. Mindez azonban nem jelenti azt, hogy bármit beletettek a csehek a KCD2-be, ami a kezük ügyébe került volna. Sőt, épp ellenkezőleg, igen sok dolog végezte a kukában egy prágai Comic-Conon tartott panelbeszélgetés alapján, amiről a CzechCrunch számolt be.
Martin Klíma, a Kingdom Come: Deliverance 2 producere szerint például 35 küldetés, Kutná Hora 15%-a és egy karmarendszer is a vágóasztalon végezte. A legérdekesebb ki nem adott kontent pedig nem más lett volna, mint Drakula elrablása Zsigmond király táborából:
„Zsigmond táborából elraboltad volna vagy Vlad Drakulát, vagy a fiát, apját; nem vagyok teljesen biztos ebben. A család egyik tagját, aki Zsigmond magyar király idején élhetett volna. Ezután megpróbálnád elfogni Zsigmondot is, hogy megzsarold a túszokkal, de nem jártál volna sikerrel, mert elárult volna ugyanaz a személy, aki a végleges játékban is megtette ezt. Majd Žižka bosszút állt volna azáltal, hogy megmérgezi a kutat és lerohan egy nagy karavánt. Mindet kivágtuk, csak a támadás maradt benn.”
Ez azonban nem jelenti azt, hogy örökre búcsút kell intenünk a drakuláshoz hasonló törölt tartalmaknak. Klíma ugyanis elmondta a fentieken túl, hogy vannak küldetések, amelyekre rábiggyesztették a DLC státuszt, miután elhalasztották az elkészítésüket. A producer szerint emiatt fél évvel korábban tudták kiadni a játékot, amivel mindenki jól járt végső soron. És most, hogy ennyire sikeres a KCD2, valószínűleg könnyebben visszatérhetnek a fejlesztők az elkaszált ötletekhez, ha úgy látják, szórakoztatónak találnák ezeket a játékosok.
Említettük még, hogy egy karmarendszer is került volna a Kingdom Come: Deliverance 2-be. Klíma erről is mondott pár gondolatot, amiből kiderül, hogy egy igen izgalmas megoldást találtak, aminek a végén még tapasztalat pontokot is gyűjthettünk volna, ha jól kezeljük a helyzeteket, míg ellenkező esetben az alvásunk minősége ment volna rá az egészre:
„Alvás közben működött volna. Ez most csak az időugrás miatt van a játékban. De sokkal jobb lett volna, ha történhetnek dolgok közben. Az volt az elképzelésünk, hogy százalékos esély lett volna rá, hogy álmodsz. Mifélét? Nos, ez a karmádon múlt volna. Ha rossz, mert lopsz és gyilkolsz, akkor egy rémálom lett volna, ahol szellemekkel és démonokkal harcolsz. Talán a megölt emberek szellemeivel.”
Borítókép: Warhorse Studios