Mindenhol jó, de a legjobb... bárhol, csak ne a Bungie-nál

Mindenhol jó, de a legjobb... bárhol, csak ne a Bungie-nál

Lassan minden oldalról támadva van a Bungie, de van ebből kiút?

Már a bejelentésétől kezdődően rendkívül nagy érdeklődés övezi a Bungie által fejlesztett Marathont, melyről az elmúlt hónapok folyamán végre több minden is napvilágot látott, ám egyelőre úgy tűnik, hogy viharfellegek gyülekeznek az extraction shooter felett. Először is a közönséget nem igazán vette le a lábáról a közzétett gameplay és cinematic előzetes sem, melyek alapján nem igazán fog komolyabb újítást hozni a műfajba. Ezenfelül pedig egyre csak fokozódik a projekttel kapcsolatos plágium botrány, melynek akár súlyos következményei is lehetnek. Ha minden nem lenne elég, akkor most a játék egyik korábbi fejlesztője tálalt ki a stúdióban lévő rossz körülményekről.

Amikor ennyi minden összeáll, akkor azért az jól jelzi, hogy valami nincs rendben egy stúdiónál. A Spirited néven ismert fejlesztő az egyik közösségi oldalán osztotta meg negatív tapasztalatait a vállalatnál. A szóban forgó személy korábban a Destinity 2-n, nemrégiben pedig a Marathonon munkálkodott. Ő és csapata volt felelős a játék online szolgáltatásainak fejlesztéséért, ám elmondása szerint a munkakörnyezet borzalmas volt.

„A mérnökökkel, a Marathon vezetésével együtt dolgozni rendkívül mérgező és megalázó volt. A többiről nem beszélek, de a Bungie vezetést teljesen ki kell zsigerelni."– mondta.

Spirited részletesebben nem ment bele a történtekbe, de az elhangzottak rendkívül negatív képet festenek, a most amúgy is szorult helyzetben lévő stúdióról. A kérdés, hogy a Bungie képes lesz-e mindezek ellenére menni tovább, vagy megroppantja-e a rá nehezedő egyre nagyobb nyomás a vállalatot.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések