Ezért kellett elkaszálni a Fekete Párduc játékot

Ezért kellett elkaszálni a Fekete Párduc játékot

A hivatalos közlemény szerint az EA egyszerűen átcsoportosította az erőforrásait, de ez persze túl szép ahhoz, hogy igaz legyen.

Még csütörtökön, a semmiből érkezett a hír, hogy az EA elkaszálta az akkor már 4 éve készült Black Panther, vagyis Fekete Párduc játékot. A fejlesztésért a Cliffhanger Games felelt, a csapatban pedig olyan veteránokat is találhattunk, akik korábban Halo, Call of Duty vagy éppen God of War játékokon dolgoztak. A hivatalos közlemény szerint az EA-nek át kellett csoportosítania erőforrásait és ennek a Black Panther játék látta a kárát. Persze közben elkezdett szivárogni a valóság is és egyre több helyen tűntek fel névtelenségbe burkolódzó fejlesztők, akik elmeséltek egy-két érdekességet a fejlesztés és a törlés menetéről.

A Bloomberghez eljutott információk szerint a játék 2021 óta készült, ám azt csak 2023-ban jelentették be. Igazán nagy erőkkel pedig tavaly kezdtek el rajta dolgozni, ezért 2024-ben sok új alkalmazottal gazdagodott a Cliffhanger Games csapata. Sokan közülük csak hónapok, hetek óta dolgoztak a játékon, amikor az EA kihúzta a lábuk alól a szőnyeget. A fejlesztők szerint játék törlésének valódi oka az EA türelmetlensége, akik egyszerűen megunták, hogy még mindig nem tudott átlépni a játék a pre-production fázison, így azon nyomban törölték is azt.

Black Panther játék tehát nem lesz, de sok más készül még az EA és a Marvel Games kötelékében. Ott van például az Iron Man játék vagy a Marvel 1943: Rise of Hydra. Persze a Black Panther sztorijából kiindulva, és látva azt, hogy a többi Marvel játékról sem tudunk hosszú évek óta semmit, félve várjuk, hogy mikor unja meg azok hosszas fejlesztését az EA és mikor jelenti be a következő törléseket.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Könyörtelen zombimóddal bővül a Steam legrealisztikusabb FPS játéka

Nem sokan szeretik a realisztikus és élethű játékokat, de azért akad néhány, amely ennek ellenére is egy komoly kis rajongóbázisra tett szert. A FPS-ek között pontosan ilyen a BODYCAM is, az Unreal Engine 5-ben készült alkotás tényleg elképesztő élményt kínált már eddig is ezen a téren. Most viszont új irányt vettek a fejlesztők, novemberben ugyanis érkezik a Zombimód.

Közvetítések