Olyan roadmapot kapott a MindsEye, hogy mind a 10 bugodat megnyalod

Olyan roadmapot kapott a MindsEye, hogy mind a 10 bugodat megnyalod

Jön a hotfix‑bomba, de már most mindent visz a MindsEye roadmapja.

Az elmúlt évtized egyik legrosszabb debütálását produkálta a MindsEye, és ez a fejlesztőket is nagyon megviselte, ám ennek ellenére mégsem hagyják magára a játékot. Sőt, bemutattak egy részletes júniusi roadmapet.

A MindsEye épp csak megjelent, de máris darabokra szedték a játékosok, hiszen ennyi hibával nem sűrűn találkozik az ember. Legutóbb talán a Cyberpunk 2077 startolt el ilyen ramaty állapotban, mint az ex-Rockstaros fejlesztők új címe. Rengetegen csalódtak a végleges produktumban, hisz az előzeteseket látván nagyon nem így nézett ki ez a történet. Ma már ott tartunk, hogy vissza is lehet kérni a játékra elköltött pénzt. A Build a Rocket Boy viszont nem ül karba tett kézzel. Júniusra háromlépcsős frissítési tervet (roadmapet) jelentettek be, amely a legégetőbb problémákat igyekszik majd orvosolni.

Hotfix #1 – várhatóan június 13–15. között

  • CPU és GPU teljesítmény-optimalizáció
  • Memóriaszivárgások kezelése
  • Kikapcsolható Depth-of-Field
  • Hibák megoldása Run Dungeon és MineHunter játékmódokban
  • A CPR minijáték nehézségének csökkentése
  • Figyelmeztetés a Hardware-Accelerated GPU Scheduling beállításnál
  • Random CPU összeomlások megelőzése

Hotfix #2 – június 16-i hét

  • A stabilitás javítása
  • Autofix a meghibásodott kerekekre vezetés közben
  • A világból való kiesés glitch javítása

Update #3 – június vége

  • Hosszútávú optimalizáció
  • AI és animációs felturbózása
  • A nehézségi szintek újrakalibrálása

A nagy kérdés viszont az, elég lesz-e mindez, hogy visszaszerezzék a közösség bizalmát? Vagy végleg elbukik a játék, mielőtt valóban megmutathatná, mit tud?

Borítókép: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések