Jön a hotfix‑bomba, de már most mindent visz a MindsEye roadmapja.
Az elmúlt évtized egyik legrosszabb debütálását produkálta a MindsEye, és ez a fejlesztőket is nagyon megviselte, ám ennek ellenére mégsem hagyják magára a játékot. Sőt, bemutattak egy részletes júniusi roadmapet.
A MindsEye épp csak megjelent, de máris darabokra szedték a játékosok, hiszen ennyi hibával nem sűrűn találkozik az ember. Legutóbb talán a Cyberpunk 2077 startolt el ilyen ramaty állapotban, mint az ex-Rockstaros fejlesztők új címe. Rengetegen csalódtak a végleges produktumban, hisz az előzeteseket látván nagyon nem így nézett ki ez a történet. Ma már ott tartunk, hogy vissza is lehet kérni a játékra elköltött pénzt. A Build a Rocket Boy viszont nem ül karba tett kézzel. Júniusra háromlépcsős frissítési tervet (roadmapet) jelentettek be, amely a legégetőbb problémákat igyekszik majd orvosolni.
Hotfix #1 – várhatóan június 13–15. között
- CPU és GPU teljesítmény-optimalizáció
- Memóriaszivárgások kezelése
- Kikapcsolható Depth-of-Field
- Hibák megoldása Run Dungeon és MineHunter játékmódokban
- A CPR minijáték nehézségének csökkentése
- Figyelmeztetés a Hardware-Accelerated GPU Scheduling beállításnál
- Random CPU összeomlások megelőzése
Hotfix #2 – június 16-i hét
- A stabilitás javítása
- Autofix a meghibásodott kerekekre vezetés közben
- A világból való kiesés glitch javítása
Update #3 – június vége
- Hosszútávú optimalizáció
- AI és animációs felturbózása
- A nehézségi szintek újrakalibrálása
A nagy kérdés viszont az, elég lesz-e mindez, hogy visszaszerezzék a közösség bizalmát? Vagy végleg elbukik a játék, mielőtt valóban megmutathatná, mit tud?
Borítókép: Steam