Ezért lesz minden eddiginél élvezetesebb kalandozni a The Witcher 4 világában

Ezért lesz minden eddiginél élvezetesebb kalandozni a The Witcher 4 világában

A CD Projekt Red megerősítette, hogy a The Witcher 4 is követi elődje egyik legnépszerűbb szabályát, ami valószínűleg tetszeni fog a rajongótábornak.

A szerepjátékos műfaj sokat fejlődött az elmúlt egy évtizedben, de egy dolog még meg tudja keseríteni a játékosok életét: a fetch quest. Tudjátok az a klasszikus „menj el, hozd ide, köszi, viszlát” típusú töltelék missziók, ami semmiféle karakterfejlődést, sem a történetet nem bővítik, és igazából csak az időt húzzák. Persze időnként néhány ilyen küldetéssel nincs az embernek problémája, de ha sok hasonlóval találkozik egy alkotáson belül, akkor az már bőven ronthat az élményen.

A The Witcher 3 viszont már 2015-ben is nemet mondott erre a hagyományra, és most már hivatalosan is kijelenthető, a The Witcher 4 is tartja magát ehhez az eszméhez.

„A vaják nem szállít csirkét.”

A GamesRadar+ interjújában Philipp Weber, a narratív vezető elárulta, hogy a Witcher 4 csapata konkrétan a 3. rész „küldetéstervezési kézikönyvéből” dolgozik:

„Amit a Witcher 3 jól csinált, azt nem ronthatjuk el. Az alapelveink ugyanazok maradnak.”

Ez többek között azt is jelenti, hogy minden küldetésnek lesz értelme, fordulata és súlya is, nem csak időhúzás miatt kerülnek be.

Miért lényeges ez?

Mert a Witcher 3 pont azzal vált kiemelkedővé, hogy még a legapróbb mellékküldetés is sztorit, drámát vagy erkölcsi dilemmát hozott magával. Ha a Witcher 4 ezt viszi tovább, akkor újabb narratív aranykor jöhet az RPG-ben.

Mikor jön a Witcher 4?

A fejlesztés még korai szakaszban van. Egy Unreal Engine 5 tech demót már bemutattak belőle, de ez csak egy technikai előzetes, semmint gameplay. A legvalószínűbb, hogy 2028 körül érkezik, de a jó dolgokra megéri várni – főleg, ha nem fetch quest lesz a jutalom.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések