Pikkpakk elérte az első fontos mérföldkövet a tegnap óta már konzolokon is játszható Ready or Not.
Egymillió – nem, ez nem az ötöslottón a négyes találatokért járó nyeremény összege, hanem a Ready or Not eladási teljesítménye a konzolos megjelenés első 3,6 napjában. Összehasonlításképp, a fejlesztőcsapat CEO-ja, Julio Rodriguez szerint a SWAT 4 szellemi örökösének 36 nap kellett ehhez a mérföldkőhöz annak idején PC-n, vagyis tízszer gyorsabban fogyott most a játék, mint a legutóbb. Persze nincs ebben nagy meglepetés, a Ready or Not nevet mostanra sokkal többen ismerik, mint 2023 decemberében, a konzolos verziók pedig nagyjából hozzák, amit az asztali számítógépen megszerettek a játékosok.
Azért csak nagyjából, mert bizony a Sony és a Microsoft nem enged akármit kiadni a platformjaikra. Ennek köszönhetően némi cenzúrára kényszerült a fejlesztésért felelős VOID Interactive a meztelenség és az erőszak terén – erről bővebben a PC Guru hasábjain olvashattok. Cserébe viszont az sem okozott gondot az eladásokban, hogy volt egy csepp lázadás, amit kamu grafikai downgrade-ekről megosztott képekkel próbáltak kiváltani egyesek a Redditen.
A Ready or Not egyébként nem csak az Xbox Series X|S és PlayStation 5, PS5 Pro konzolokon megy nagyot most. A SteamDB alapján a PC-s játékosok is úgy döntöttek, hogy ideje visszatérni a programhoz, ezért a megszokott 6-7 ezer fős átlagos játékosbázis közel 40 ezerig ugrott fel. Ez ugyan még távol van a másfél évvel ezelőtti rekordtól, ami 55 174 fő volt, de tegyük hozzá, hogy akkor tért vissza pár jogi problémát követően Steamre a program, tehát a felhajtás is nagyobb volt körülötte.
Borítókép: VOID Interactive