A játékosok is beleszólhatnak, hogy mennyire legyen pörgős a Battlefield 6

A játékosok is beleszólhatnak, hogy mennyire legyen pörgős a Battlefield 6

A DICE egyik munkatársa elmondta, hogyan tervezték meg a Battlefield 6 Time-To-Kill rendszerét.

Még egy nap, és indul a Battlefield 6 bétája. A játékosok rengeteg kérdésre fogják megkapni a választ a következő bő egy hétben, ha kipróbálják a játékot. A Battlefield Studios azonban már igyekszik néhány fontosabb részletet előre elárulni, megmagyarázni, hogy ne érjen senkit se meglepetés, csalódás. Ilyenek voltak a fejlesztők crossplayről és képességalapú meccskeresésről szóló kommentjei. És bizony ilyen a Time-To-Killre vonatkozó okfejtésük is, amelyet egy hongkongi sajtóeseményen Jac Carlsson, a DICE munkatársa adott elő – számolt be róla a Battlefield Bulletin a kínai GNN riportja alapján.

Aki nem tudná, a Time-To-Kill, avagy TTK azt jelenti, hogy mennyi időbe telik megölni egy ellenfelet. Carlsson szerint komoly kutatómunkát végeztek a témában, így jutottak el a Battlefield 6 bétájában alkalmazott TTK képlethez. Ez azonban még nem jelenti azt, hogy ha a közösségnek nem jön be a döntésük, akkor a panaszaik majd süket fülekre találnak. De inkább olvassuk el, mit is mondott minderről pontosan Carlsson.

„Mély kutatómunkát végeztünk a TTK-ról. A Battlefield 6-ban komplex fegyveres harcokkal és környezetekkel kell dolgoznunk. A TTK általában gyorsabb a közeli harcokban (itt nagyon gyors), és az előzetesekben mutatott jelenetek többnyire ilyen helyzetek voltak.

Rengeteg kísérletet végeztünk a játékkal, továbbá a korábbbbi tapasztalatainkat is felhasználtuk, és mindezek alapján megtaláltuk a legélvezetesebb, legkényelmesebb harci helyzeteket a játékosok számára. A tapasztalatunk azt mutatja, hogy a TTK-nak a Battlefield 6 dinamikus harcterein elég gyorsnak kell lennie ahhoz, hogy a csatatér változásainak ütemét tartsa.

Szóval a TTK rendszer tervezésekor sok adatelemzést használtunk fel a mostani eredmények eléréséhez, de ettől még biztosan hallgatni fogunk a játékosok visszajelzéseire is. A játék folyamatosan fejlődni fog, és tanulni fogunk a játékosok visszajelzéseiből, igazítani fogunk rajta” – mondta el Carlsson.

A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg Xbox Series X|S-re, PlayStation 5-re és PS5 Próra, valamint PC-re. Azonban augusztus első felében már minden platformon kipróbálható lesz a játék béta verziója.

Borítókép: EA Battlefield Studios

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések