Nehéz szavakba önteni a GTA VI jelenlegi helyzetét, hiszen alig tudunk róla valamit, és bár elvileg áprilisban napvilágot lát, kitudja tényleg megjelenik-e. Viszont úgy tűnik, hogy azok az emberek, akiknek volt valamilyen közük a franchise-hoz, mostanában szeretnek róla beszélni, épp ezért került elő a The Last of Us is példaként.
Ugyan az egyik, ha nem a legjobban várt videójátékáról van szó a GTA VI esetében, ám még mindig van egy része, amit bizony sokkal jobbra is meg lehetne csinálni. Ez pedig nem más, mint a közelharc. Mert valljuk be, a GTA-s pofonosztások eddig inkább egy részeg táncversenyre emlékeztették az embert, mintsem vérre menő bunyóra. Emiatt került képbe Mike York, egy volt Rockstar-fejlesztő, aki korábban a GTA 5 és a God of War Ragnarök animációin is dolgozott. Szerinte a csapatnak simán érdemes lenne ellesni pár trükköt a Naughty Dog-tól, konkrétan a The Last of Us Part 2-ből. Jogos lehet a kérdés, hogy vajon mire a gondolt a költő ezen a téren?! A The Last of Us 2 esetében a közelharc nem csak ütős, de gyors és intenzív is, már csak azért is, mert az animációk révén ezeknek a tempója időnként felpörög, ami sokkal nagyobb és jobb élményt ad a játékosoknak. York szerint ez a fajta dinamikus megoldás tökéletesen passzolna a GTA 6 szatirikusabb, arcade-jellegű világához, főleg ha a Rockstar még fel is tudná túrbózni a a saját stílusával.
„Nagyon remélem, hogy kapunk egy a The Last of Us Part 2-höz hasonló harcrendszert.” – mondta Mike York.
Borítókép: rockstargames.com