Az Nvidia megtalálta a tökéletes játékot az új RTX Haj technológia demózására. Ja nem.
Az Nvidia nagyon szeretné, hogy nagyon szeressük a sugárkövetést. Ennek érdekében rendszeresen keresik az együttműködési lehetőségeket a videójáték-fejlesztő stúdiókkal. De vajon a minden eddiginél jobb RTX 50-es szériát mivel lehetne eladni, ha az embereket láthatóan nem sikerült eddig meggyőzni arról, hogy ray tracinggel akarjanak a mosdóba is járni? Nos, például a kamu Harrison Ford frizurájának 5%-kal szebbé tételével, az majd biztosan segít!
Mint a The Verge írja, az Indiana Jones and the Great Circle lesz az első játék, ami megkapja az Nvidia új, RTX Haj nevű funkcióját. Igen, nem olvastad félre, RTX Haj. De mi is ez? Nos, az RTX Haj azt tudja a nem-RTX Hajjal szemben, hogy háromszögek helyett gömbökből áll a modell. Nem baj, ha nem érted, a lényeg, hogy egy picivel jobban néz ki, és a végeredmény nem igényel sokkal több erőforrást a videókártyától. Az alábbi képen összehasonlítható, hogy micsoda csoda az RTX Haj bekapcsolása:
RTX Haj ki a baloldalon, RTX Haj be a jobboldalon. Melyik tetszik jobban? - Forrás: Nvidia
Akinek most hirtelen megjött a kedve fodrászosat játszani, hadd keserítsük el: az RTX Haj csak az Nvidia RTX 50-es szériába tartozó GPU-kon lesz elérhető, mert eddig csak ezekbe a kártyákba építették be azt a hardveres gyorsítót, ami kellő hatékonysággal kezeli a haj és a szőr esetében a sugárkövetést. Bár az külön vicces, hogy az Indiana Jones and the Great Circle-t találta meg a hajtechnológia bemutatására az Nvidia. Egyrészt, a játék főszereplője szinte mindig kalapot hord, ahogyan az NPC-k nagyon nagy százaléka is szintén visel fejfedőt, az ellenségek például gyakran sisakban járnak-kelnek. Másrészt, ez egy FPS, tehát csak az átvezetőkben látjuk Indyt magát kívülről. Összességében, alig van olyan pillanat, amikor számít, hogy hogyan néz ki a haja bárkinek. De a tudat, hogy a kalap alatt RTX Hajjal feszítesz, az számít igazából, higgyétek el!
Borítókép: MachineGames