Egy félkész, tökéletlen játék, ami épp így tökéletes

Egy félkész, tökéletlen játék, ami épp így tökéletes

10 éve vált el könnyek között egymástól a konami és Hideo Kojima, aminek ez a tökéletlen, mégis remek játék lett az eredménye. 10 éves a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain!

Azt azért túlzás lenne állítani, hogy nem voltak előjelei, mégis 10 évvel ezelőtt Hideo Kojima és a Konami útjai meglehetősen gyorsan váltak ketté, több évtizednyi virágzó együttműködés után. Azért utolsó közös erejükkel még összehozták a Metal Gear Solid-széria 5. részét, a The Phantom Paint, ami... ami pont olyan lett, mint a címe. Sosem voltam nagy híve Kojima őrült játékainak, a túlzott művésziességnek, miközben azért mindegyikben találunk a legelvetemültebb animéket is megszégyenítő őrültségeket és bolondságokat. A The Phantom Painre pedig különösen igaz, hogy egy furcsa játék, pozitív és negatív értelemben egyaránt. 

Hideo Kojima búcsúdala bár nagyot szólt, azért nem pont úgy, ahogy azt a legtöbb játékos szerette volna. Szerencsére tőlem sokkal nagyobb Kojima-fanok is vannak a szerkesztőségben, ezúttal egyikük, szlav kollégám mesél nektek arról, hogy milyen is volt a Kojima és a Konami elválása, hogy mitől lett egyszerre tökéletlen és tökéletes a most 10 éves Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések