Nem filléres mulatság lesz az Intergalactic The Heretic Prophet

Nem filléres mulatság lesz az Intergalactic The Heretic Prophet

A Naughty Dog feje, Neil Druckmann egy interjúban beszélt arról, hogy nem csak nagy lesz, drága is az Intergalactic: The Heretic Prophet.

Lesz The Last of Us Part III, nem lesz The Last of Us Part III, lesz The Last of Us Part III, nem lesz The Last of Us Part III. Nagyjából így tudnánk összefoglalni Neil Druckmann interjúit az elmúlt lassan egy évből. A legutóbbi, Varietynek adott megszólalásában is eljátszotta ezt a Naughty Dog ura, erről már korábban beszámoltunk külön. Ami viszont üdítő újdonság volt ugyanebben az interjúban, hogy ezúttal az Intergalactic: The Heretic Prophetről is beszélt a kreatív szakember, és egy olyan aspektusát pedzegette meg a fejlesztésnek, ami tőle igen szokatlan.

A tavalyi The Game Awardson leleplezett Intergalactic nagyon más lesz, mint amit eddig művelt a Naughty Dog, és ezalatt nem a végtelen Sony, Porsche vagy Adidas reklámra gondolunk, ami az előzetesében feltűnt, hanem a hangulatára, világára. Druckmann pedig elárulta most, hogy abban is különbözik majd az Uncharted és a The Last of Us korábbi epizódjaitól a The Heretic Prophet, hogy ez lesz „az eddigi legnagyobb” és valószínűleg „legdrágább” játék is, amit a stúdió valaha csinált:

„Ami azt illeti, hogy mikor fogunk mutatni belőle bármit, izgatott vagyok miatta, hogy megmutassam és beszéljek róla, mert az előzetes még a felszínt sem kapargatta. De egy ilyen játék bejelentése, főleg egy új IP-é, pláne, amikor az a Naughty Dogtól jön, az rengeteg emberrel igényel koordinációt a marketing és PR oldalon. Szóval butaság lenne azt mondanom, hogy mostanában mutatunk belőle valamit.”

Ezt követően a Variety munkatársa megkérdezte, mire gondolt Druckmann akkor, amikor korábban többször is a játékmenet mélységéről beszélt az Intergalactic: The Heretic Prophet kapcsán:

„Nézd meg az előző játékainkat, figyeld meg a fejlődést az Unchartedtól kezdve, ahol mindent beletettünk a realisztikus karakterorientált akcióba, a külső nézetes lövöldözésbe és az érzelmes történetmesélésbe. A The Last of Usban ezt kibővítettük RPG elemekkel, nagyobb lineáris helyszínekkel. Ezt az ívet követtük, csak adtunk még hozzá sci-fit is, ebből már azért rá lehet érezni, hogy mire készülünk, de egyébként még ennél is ambíciózusabbak vagyunk. Szóval nagyon várom, hogy összeálljon ez az egész. Szerintem alaposan meglep majd mindenkit.”

Borítókép: Naughty Dog

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések