A Battlefield 6 októberben robban be, de már most van egy fontos különbség a klasszikus elődökhöz képest, amit a fejlesztők is elismertek.
A Battlefield 4 egyik legemlékezetesebb újítása a 2013-as megjelenéskor a „Levolution” volt. Talán egy kicsit bénán hangzó kifejezés, de a látvány, amikor egy egész gát omlott össze vagy a fél város víz alá került, mindenkit lenyűgözött. Most viszont a Battlefield 6-ért felelős csapat bevallotta, hogy hiába imádták ők is ezt a fajta káoszt, az új rész esetében más utat választottak.
Rombolhatóság, de csak ha értelme is van
Christian Grass, a Ripple Effect stúdió vezetője szerint a rombolásnak a hatodik felvonástól kezdve nem öncélúnak kell lennie. A játékosok persze le tudnak dönteni épületeket vagy áttörhetnek falakat, de mindez igazodni fog a játékmenethez. Például egy flankeléshez vagy, hogy a fedezék mögül kipaterold az ellenfeleket, jó néhány dolgot lerombolhatsz. Viszont hogy miért nem dőlhet össze minden, mint régen? Grass egyszerűen fogalmazott:
„Ha mindent le lehet rombolni, akkor amikor már semmi sem marad, a játék nem lenne szórakoztató.”
Kevesebb káosz, több taktika
Ez persze nem jelenti azt, hogy a Battlefield 6-ban ne lenne látványos a rombolás, csak épp nem minden kör süllyed el a porfelhőben. A fejlesztők célja egy kiegyensúlyozottabb élmény volt, és bár továbbra is szerették volna, hogy legyen pusztítás, de ne csak azért legyen benne a játékba, mert jól néz ki. Ezáltal a BF6-ban kevesebb lesz a káosz, és több taktikai lehetőség marad a játékosok számára – de persze, mint mindig, majd a rajongók eldöntik, hogy a „Levolution” helyett bejön-e az új irány.
Borítókép: Steam