A Marvel Rivals még mindig hasít Steamen, és konzolokon is, ám a PS4-re kiadott verziójáról sok jót nem lehet elmondani, és akkor még finoman fogalmaztunk.
A rajongók csalódottak, és sokan kérdőre vonták a NetEase döntését, mert ez 2025-ben azért eléggé elfogadhatatlan. A Marvel Rivals PS4-es portja szeptember 12-én debütált, ami sokakat meglepett. Az elmúlt hét során viszont a közösség rájött, hogy a játék nem fut zökkenőmentesen a régi generációs konzolon, sőt, oltári nagy problémák vannak vele.
Mi a baj a PS4-porttal?
A játékosok szinte mindenhol csak panaszkodnak a port miatt, hiszen a játék betöltése lassú, a képfrissítés akadozik, képszakadások (screen-tearing) jelentkeznek, a karakterhangok nem működnek, tehát összességében élvezhetetlen jelen korunk egyik legjobb hero-shootere. Az pedig már csak hab a tortán, az alap PS4-en a játék 30fps-re van korlátozva. Ráadásul még a PS5-játékosok is tapasztalnak screen-tearinget a 4. szezon frissítése óta, ami egyesek szerint a szervereken feltűnő gyengébb hardverrel rendelkező egyének miatt van.
A trófeavadászok meg eközben találtak egy bugot, amivel egyszerre több achievementet is is meg lehet szerezni automatikusan. Az egyik vadász, @fennelyguy, azonban mindezek ellenére mégsem élvezte a játékot:
„Fogalmam sincs, ki hagyta jóvá ezt a verziót, de borzasztóan néz ki és szörnyű játszani vele”.
A következő hetekben a hotfixek talán javíthatnak a helyzeten, de jelenleg a rajongók eléggé csalódottak.