A káosz nem kifejezés a Battlefield 6 legújabb játékmódjára

A káosz nem kifejezés a Battlefield 6 legújabb játékmódjára

Conquest és Breakthrough egy játékmódba gyűrve? Szülinapunk van?!

Ha igazán vad játékmódokra és tartalmakra vágyunk a Battlefield 6-ban, akkor kérdés sem lehet róla, hogy a BF Portalt kell felkeresni majd az EA következő lövöldözős címében. Ha viszont megelégszünk azzal is, hogy a hagyományos Battlefield élményt tesszük annyira káoszossá, amennyire csak lehet, miközben azért mégiscsak felismerhető marad a játék, akkor az Escalation módot kell a meccskeresőben beállítani majd.

A Battlefield 6 a franchise történetében először vezeti be az Escalation játékmódot, tehát egy igazán újszerű dologról van itt szó. David Sirland, a DICE producere szerint azt kell tudni erről, hogy a Conquest rajongók egyenesen szeretni fogják, mert lényegében a Conquest és a Breakthrough kombinációjáról van szó. Vagyis nem elég pontokat foglalni, annak is közvetlen tétje van, hogy aktuálisan mennyit birtoklunk a csapatunkkal. A játék elején hét pontért versengenek a csapatok (ami kettővel több, mint a hagyományos Conquestben), és aki többet birtokol elég ideig, az szerez egy pontot. A pontszerzés után mindig eggyel kevesebb pont lesz, és minden indul újra, amíg az egyik csapat el nem éri a három pontot. Ez pedig azért zseniális, mert így a játéktér egyre kisebb és kisebb lesz, miközben egyre több járművet oldunk fel. Szóval a meccs végére már nehéz lesz kiigazodni azon is, hogy ki kivel van egyáltalán, annyira pörögni fog az akció.

A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg Xbox Series X|S-re, PlayStation 5-re és PS5 Próra, valamint PC-re.

Borítókép: EA Battlefield Studios

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések