Az EA nem sajnálja a pénzt a Battlefield 6 marketingjére még az utolsó napokban sem, és most már az is kiderült, hogy van humoruk.
EA által gondozott játék miatt valószínűleg egy évtizede nem volt annyira izgatott a gamer közönség, mint most a Battlefield 6 megjelenése előtt. Nem véletlen, hiszen egy remek bétát tudhat maga mögött a fejlesztőcsapat. Ráadásul nem csak a BF3 és BF4 nosztalgiát ragadták meg a szakik hibátlanul, de az elmúlt egy évben az is számtalanszor kiderült, hogy fülük is van, amivel meghallják a játékosok visszajelzéseit, majd gondosan implementálják azokat.
Utóbbi készség hasznát jól bizonyítja az is, ami az örök rivális, a Call of Duty franchise körül zajlik épp a skinek miatt. Az Activision először bemutatta a legbénább előrendelői gúnyákat, amiket jó ideje láttunk, majd azt mondták, hogy visszavesznek a bugyuta skinekből a visszajelzések miatt. Ez végül olyan jól sikerült nekik, hogy a négyből egy skien változtattak picit, és minden megy tovább úgy, mintha mi sem történt volna, mert mindent újra kell hasznosítani, ami korábban a kukában landolt.
Alighanem az EA-nél is rájöttek, hogy az Activision lényegében egy csőre töltött puskát adott kérés nélkül a kezükbe. A marketingesek pedig tényleg kiélvezték, hogy van pénz lóvéra, no meg van is min röhögni a játékosokkal közösen a rivális bénázásának hála. Ugyanis pár nappal a Battlefield 6 megjelenése előtt egy élőszereplős előzetessel lepték meg a közönséget, amiben feltűnik Zac Efron (színész), Jimmy Butler (kosárlabdázó), Morgan Wallen (country énekes) és Paddy Pimblett (UFC harcos) is, hogy leszámoljanak a Pax Armatával a csilivili skinjeikkel, a nem éppen ideális harci öltözékükben New York háborútépázta utcáin. Vagyis hát... nem spoilerezünk, ezt látni kell!
A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg Xbox Series X|S-re, PlayStation 5-re és PS5 Próra, valamint PC-re.
Borítókép: EA Battlefield Studios