A Battlefield 6 október 10-én robban be, ám az NVIDIA legújabb DLSS technológiájával olyan teljesítményre is képes lesz, amit eddig csak techdemókban láttunk.
Az EA új Battlefieldje nem finomkodik, hiszen mindent fel lehet kvázi robbantani benne, miközben a tankok úgy szántják fel a terepet, mint traktor a szántást, és a legjobb az egészben, hogy most először tényleg számít, mit, mikor és hogyan rombolsz le. Az új Kinesthetic Combat System teljes kontrollt ad ebben a tekinteteben a játékosoknak, így minden lövés, mozdulat és fedezékváltás számít.
A béta már alapból rekordot döntött, miután a játékosok több mint 92 millió órát toltak bele, és ez idő alatt 420 millió meccset vívtak meg, de a fő attrakció csak a teljes verzióval kezdődik meg. A Battlefield 6 lesz az első olyan lövölde, ami DLSS 4 Multi Frame Generationnel fut, és a bemutató alapján az eredmények elég vadak:
- 4K / Ultra beállítások: RTX 5090-nel több, mint 470 FPS, 5070 Ti-n is majdnem 300 FPS-t lehet kipréselni belőle
- 1440p / Ultra: RTX 5090-nel közel 600 FPS, 5060 Ti pedig 240+ FPS-re képes a játék
- 1080p / Ultra: minden RTX 50 kártya 230 FPS fölött, miközben a csúcs 740 FPS (!) volt
- És ez még nem minden: a laptopos RTX 50 GPU-k is hasonlóan durván teljesítenek, akár a 360 FPS-t is elő tudják varázsolni magukból
Ha valakinek még sincs egy bitang erős számítógépe, akkor sem érdemes csüggednie, hiszen a GeForce NOW Ultimate felhőben is elérhető lesz a játék – ott is RTX 5080-szintű teljesítménnyel.
A DLSS 4 új szintre emeli a háborút
Az új DLSS-verzió nemcsak extra képkockákkal dobja meg a hangulatot, hanem konkrétan megsokszorozza a teljesítményt: a 4K-s élmény most már mindenki számára elérhető, és az ígéretek szerint végre nem kell hozzá űrtechnológia.