Egy elemzőcég friss jelentése alapján a játékosok úgy viszik a Battlefield 6-ot, mint a cukrot, és nagyjából úgy is szoknak rá a fogyasztására.
Soha ilyen közel nem volt a Call of Duty franchise sikereihez az EA, mint a múlt héten megjelent Battlefield 6-tal – foglalja össze a játék friss eladási számait az Alinea Analytics. Rhys Elliot, az elemzőcég munkatársa, a cikkében arról ír, hogy 6,5 milliónál is több példányban kelt el a BF6 az első négy nap alatt, ami több mint 350 millió dolláros bevételt jelent a kiadó számára. Ám nem ezek az igazán meggyőző adatok, hiszen az elemző jóval mélyebbre ás, és azt is elmondja, hogy hol játszanak az emberek és mennyit, így pedig kiderült, hogy a BF6-ot űzők nem igazán szeretik letenni a programot egyelőre.
Nem meglepő módon a legtöbb eladást a Steamen, azaz PC-n generálta a Battlefield 6 – a Valve boltjában 3,5 millió példánynál is több ment el az első napokban. PlayStation 5-ön és Xbox Seriesen nagyjából hasonlóan fogyott a játék, sorban 1,5 és 1,2 millió kópia fölé nyújtózkodott ez idő alatt. Ám ami ezeknél a számoknál ígéretesebb jövőképet vetít előre az EA FPS-e számára, hogy a napi aktív felhasználók száma rendkívül jól alakul: aki megveszi a programot, az utána szinte minden nap belép, ami Elliot szerint nagyon ritka, ezért is annyira lenyűgöző.
Infografika a Battlefield 6 első négy napjáról - Forrás: Alinea Analytics
Borítókép: EA Battlefield Studios